חיפוש באינדקס עסקים

מגוון השמנים החדש עם מיקרו קראטין

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 מרץ 2016

Print Friendly, PDF & Email

מגוון השמנים החדש עם מיקרו קראטין
“שוורצקופף פרופשיונל” מבית קונצרן הנקל משיקה את סדרת- BC Oil Miracle Barbary Fig Oil

סדרת שמני שיער לטיפוח עמוק ואינטנסיבי של שיער פגום ושביר, עם רכיבי מיקרו-קראטין ייחודיים, להתחדשות אולטימטיבית של השיער

• הנוסחה הבלעדית מכילה שמן Barbary Fig יקר ערך, העשיר בנוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות, לסיוע בהגנה על השיער מפני רדיקלים חופשיים, להמרצת התאים ולהוספת לחות אינטנסיבית
• הנוסחה משלבת רכיבי מיקרו-קראטין, לבניה מחדש של מבנה סיב השיערה מבלי להכביד על השיער

בפעם הראשונה, סדרת שמני השיער החדשה מבית “שוורצקופף פרופשיונל”-BC Oil Miracle Barbary Fig Oil משלבת בתוכה טיפוח אינטנסיבי של השיער ביחד עם הפינוק האולטימטיבי! “שוורצקופף פרופשיונל” מבית קונצרן הנקל גאה להציג את שמןBC Oil Miracle הראשון עם מיקרו-קראטין ושמן זרעי Barbary Fig המאפשר למעצבי שיער לשלב את הטיפוח המפנק והקליל של שמנים יקרי ערך עם פעולת תיקון שיער עמוקה, להתחדשות של שיער יבש ופגום. הנוסחאות הייחודיות עם שמן זרעי Barbary Fig מעניקות ברק מיידי ורכות מלטפת.

מגוון השמנים החדש עם מיקרו-קראטין ושמן זרעי Barbary Fig לשיער פגום

שוורצקופף פרופשיונל- סדרת BC Oil Miracle Barbary Fig Oil

המוצרים לחידוש השיער בסדרת BC Oil Miracle Barbary Fig Oil משלימים את קו BC Oil Miracle הקיים ונותנים מענה לצורכי הטיפוח של שיער יבש, פגום ושביר.

נשים רבות משתמשות במכשירים מחממים לעיצוב השיער (כגון פן, מחליקי שיער, מסלסלים ועוד) העלולים לייבש את השיער ולגרום למראה שיער דהוי וחסר חיים.

כיום, קיימת נטייה חזקה להעדפת טיפולי שמנים שעושים שימוש בשמנים “אקזוטיים” מועילים, לטיפוח עמוק של שיער פגום ושביר.

שמן זרעי Barbary Fig עשיר בחומצות שומן חיוניות וטוקופרולים, נוגד חמצון רב עוצמה, נותן מענה לכך. הוא מגן על השיער מפני רדיקלים חופשיים, ממריץ את התאים ומוסיף לחות אינטנסיבית.

הנוסחה משלבת בתוכה את השמן הטבעי המטפח עם חלקיקי קראטין זעירים, שבונים מחדש את מבנה השיערה מבלי להכביד על השיער.

ניחוח הפרחים העדין הופך את הטיפול בסלון לעיצוב שיער לחוויה חושנית ומפנקת מאוד.

הטיפול בסדרתBC Oil Miracle Barbary Fig Oil בסלון לעיצוב שיער

שירות טיפוח שיער מושלם צריך להיות עמוד התווך בעבודתו היומיומית של כל סלון לעיצוב שיער. סדרת BC Oil Miracle Barbary Fig Oil “שוורצקופף פרופשיונל” מעניקה למעצבי שיער אפשרות להציע שירות המשלב בתוכו חוויית סלון לעיצוב שיער יוקרתי, עם פתרון מצוין לבעיות שיער ספציפיות.

שימוש בסדרתBC Oil Miracle Barbary Fig Oil כריטואל של שגרת טיפוח, מעניק טיפול חושני אולטימטיבי לשיער יבש ופגום, וגם מסייע למעצבי שיער לכבוש את לבם ומוחם של הלקוחות כמומחים ליצירת שיער יפה להפליא.

הייעוץ ומכירת המוצרים לשימוש ביתי, מסייעים ללקוחות להמשיך בטיפול שהחל בסלון לעיצוב שיער גם בבית, ושומר על מראה שיער נהדר עד לביקור הבא בסלון לעיצוב שיער.

מגוון מוצרי טיפוח השיער BC Oil Miracle Barbary Fig Oil

שוורצקופף פרופשיונל- שמפו לשיער יבש מאוד ושביר מסדרת בונה קור אויל מירקל... (1)שמפו לשיער יבש מאוד ושביר, מסדרת בונה קור אויל מירקל שמן ברברי פיג וקרטין – BC Oil Miracle Barbary Fig Oil & Keratin Restorative Shampoo
שמפו לניקוי וריענון אינטנסיבי של שיער יבש מאוד ושביר.

השמפו מעניק מראה של שיער חזק, מבריק ורך כמשי, בזכות השילוב של טכנולוגית מיקרו-קרטין ושמן זרעי Barbary Fig העשיר בנוגדי חמצון וחומצות שומן לא רווי.
אופן שימוש- יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף היטב.
מחירים- 86 ₪ ל- 250 מ”ל; 200 ₪ ל-1000 מ”ל

 

 

 

 

 

שוורצקופף פרופשיונל- מסכה לשיער יבש מאוד ושביר מסדרת בונה קור אויל מירקל...מסכה לשיער יבש מאוד ושביר, מסדרת בונה קור אויל מירקל שמן ברברי פיג וקרטין – BC Oil Miracle Barbary Fig Oil & Keratin Restorative Mask
מסכה לחידוש אולטימטיבי של שיער יבש מאוד ושביר. הפורמולה היוקרתית המשלבת חיזוק מיקרו קרטין ושמן ברברי פיג מזין, משקמת את סיבי השערה.

השיער מתחדש ופחות נוטה לשבירה. המרקם הרך דמוי החמאה של המסכה, נספג לתוך השיער וממלא מחדש שיער דהוי, יבש ופגום. לחיזוק אינטסיבי, גמישות וריכוך של השיער.
אופן שימוש- יש לעסות לאורכי שיער לח שיובש במגבת ולשטוף לאחר 2-3 דקות (לא למרוח על הקרקפת)
מחירים- 98 ₪ ל- 150 מ”ל; 158 ₪ ל-500 מ”ל

 

שוורצקופף פרופשיונל- חלב ריכוך משקם לשיער יבש מאוד ושביר מסדרת בונה קור ...חלב ריכוך משקם, מסדרת בונה קור אויל מירקל שמן ברברי פיג וקרטין- -BC Oil Miracle Barbary Fig Oil & Keratin Restorative Conditioning Milk
ספריי קונדישנר לחידוש אולטימטיבי לשיער יבש ושביר.

ספריי השמן העשיר בשמן ברברי פיג בשילוב מיקרו קרטין, מזין שיער יבש ופגום ומוסיף לחות אינטנסיבית.

לשיפור הגמישות, קלות העיצוב, הרכות של השיער ולהענקת ברק למראה בריא.
אופן שימוש- יש לרסס לשיער לח שיובש במגבת. לא לשטוף.
מחיר- 78 ₪ ל- 150 מ”ל.

 

 

 

 

טיפול מסיים לשיער יבש מאוד ושביר- מסדרת בונה קור אויל

שוורצקופף פרופשיונל- טיפול מסיים לשיער יבש מאוד ושביר מסדרת בונה קור אויל מירקל שמן ברברי פיג וקרטין- 150 שח ל100מלמירקל שמן ברברי פיג וקרטין- BC Oil Miracle Barbary Fig Oil & Keratin Restorative Treatment
שמן טיפולי עשיר ומשקם עם שמן זרעי Barbary Fig טבעי, המחליק, מזין ומחדש שיער יבש, דהוי או פגום. לחיזוק, ברק זוהר ורכות מידיים מבלי להכביד על השיער.
אופן שימוש- יש לשים מספר טיפות על שיער רטוב לפני ייבוש, או כמוצר פיניש על שיער יבש.
מחיר- 150 ₪ ל- 100 מ”ל.

 

 

מוצרי “שוורצקופף פרופשיונל” משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ, לבירור נקודות מכירה משרדי “שוורצקופף פרופשיונל”: 1-800-33-33-22

 


עמוד זה נצפה: 1,955 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן