חיפוש באינדקס עסקים

“מאחורי הקלעים” של עיצובי השיער מגיעים למספרה.

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

“מאחורי הקלעים” של עיצובי השיער מגיעים למספרה.

L’OREAL PROFESSIONNEL מחדשת את סדרת עיצוב השיער TECNI.ART

WILD STYLERS – סדרת מוצרי עיצוב ליצירת מראות שיער שונים – מלוק שיקי “מרושל” ועד לוק מתוחכם וזוהר. הטרנד הפראי כבר אומץ על ידי ה- IT GIRLS כאובססיה העכשווית של השיער. התוצאה: עיצוב שיער שיקי,  פראי ובעל תנועתיות, מבלי להכביד על השיער.
טכני.ארט הוא  הישג טכנולוגי הודות למרקמים העדינים שניתן להניח אותם בשכבות ולשלב ביניהם, מבלי לחשוש ממראה מוגזם או מופרז. לוריאל פרופסיונל יצרה באמצעות ה”ווילד סטיילרס” של טכני.ארט תפריט מראות שיער: רוקיסטי, פראי וזוהר: “המראה הרטוב”, שיער משוך לצד אחד, תסרוקת פיקסי קצרה ופרועה ושיער באורכים שונים ופרועים. טכני.ארט מתאימים לכל סוגי השיער והתספורות, ומתחלקת ל- 6 קבוצות מוצרים: קיבוע, נפח, ברק, שיער חלק, שיער מתולתל ומרקם.
מוצרי טכני.ארט בעלי 39 פורמולות עם ביצועים מקצועיים מוכחים העונים על הצרכים התובעניים של מעצבי השיער המובילים. צוות המחקר של לוריאל מודע לדרישות ולציפיות הגבוהות שיש מסדרת טכני ארט ומשקיע זמן רב בפיתוח מוצרים חדשניים, המתכתבים עם מגמות האופנה המובילות. פיתוח פולימרים חדשים ומרקמים חדשים, כדי שמעצבי השיער יוכלו ליצור מראות ייחודיים, הקובעים טרנד חדש.
טכני.ארט כוללת מגוון רחב של מוצרים המעניקים למעצבים ביטוי אומנותי ויצירתי בלתי מוגבל. היא מחוברת באופן קבוע לטרנדים של מאחורי הקלעים בתצוגות האופנה ומביאה את העיצובים האחרונים והמראות האופנתיים והעדכניים למספרות ברחבי העולם. מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה בדקו ואישרו, כ-100 מעצבי שיער מובילים, 1500 פורמולות. טכני.ארט רשמה הישג הטכנולוגי הודות למרקמים העדינים שלה, שניתן להניח אותם בשכבות זה על זה או לשלב ביניהם, מבלי לחשוש ממראה מוגזם או מופרז.
לוריאל פרופסיונל, יצרה בפעם הראשונה מבחר של מוצרי עיצוב המאפשרים לקבל את אותו המראה מבלי שהשיער ירגיש מחוספס ולא נעים; ממראה של גלים חופשיים ועד רעמות חסרות שליטה ולא מסודרות, מנפח לא ייאמן ועד תלתלים פרועים ומושלמים. החברה יצרה לראשונה בסדרת “טכני.ארט”, את ה- Wild stylers,  מגוון מוצרי עיצוב ,המאפשרים עיצובי שיער פרועים, מבלי שהשיער ירגיש מחוספס וקשה.
techart700
ה- Wild stylers של טכני.ארט כולל:
 
Crêpage de Chignon – ספריי בעל עוצמה 3:
ספרי לשיער מגביר נפח ומפחית שמנוניות, מועשר בחלקיקים מיקרונים של סידן פחמתי ובפולימר מקבע, כדי ליצור מראה של רעמה פרועה.  טיפ מקצועי: למראה קליל ואוורירי – לנער היטב את הספריי לפני השימוש. למראה עם רעמת שיער פרועה במיוחד – יש לכווץ את אורכי השיער במהלך ייבושו במייבש שיער. לתסרוקת בעלת נפח מוגזם ואוורירי – לנער את הראש מעלה – מטה, להבריש, להתיז את הספריי, לנפח את השיער באמצעות סירוקו מהקצוות לכיוון השורשים ואז להתיז שוב את הספריי. אל חשש, הספריי לא יכביד על העיצוב.
תכולה: 150 מ”ל
Scruff Me – ג’ל בעל עוצמה 2
ג’ל המעניק אפקט של שיער פרוע, מרושל, במראה עכשווי ואופנתי, המחזיק מעמד לאורך זמן. השיער אינו מרגיש מחוספס ולא נעים. עמידות עד 24 שעות.  טיפ מקצועי: על שיער שיובש במגבת, למרוח כמות קטנה מהשורשים ועד הקצוות, לכווץ את האורכים, לפרוע את הקצוות ואז להניח לשיער להתייבש באופן טבעי, או לייבש עם דיפיוזר.
תכולה: 150 מ”ל
Next Day Hair – אבקה בעלת עוצמה 2:
אבקה להחדרת מינרלים ולשיפור מרקם השיער לאפקט של שיער פרוע. האבקה עם פולימר מקבע, שאינו מותיר משקעים, ויוצר באופן מיידי מראות גראנג’ פרועים אך קלילים, כמו אחרי לילה פרוע בעיר.  טיפ מקצועי: ליצירת מראה של שיער מרושל ולא מסודר ללא כל מאמץ, למרוח מאמצע האורכים ועד הקצוות ולכווץ עם האצבעות. למרקם נוסף, למרוח פשוט כמות נוספת מהמוצר. לנער היטב לפני כל שימוש ובין המריחות.
תכולה: 250 מ”ל
 
Depolish – קרם בעל עוצמה 3:
קרם לאפקט מרושל ולא מסודר, מסייע בעיצוב השיער בצורה קלה ונוחה ומעניק גימור מאט במיוחד. מאפשר לעצב אינספור תסרוקות פרועות וזוהרות. טיפ מקצועי: למרוח על שיער יבש. ליצירת מראה מוגדר יותר, למרוח כמות נוספת מהמוצר בכל פעם על קווצת שיער אחרת.
תכולה: 100 מ”ל
סדרת טכני.ארטבעלת מגוון רחב של מוצרי עיצוב, לכל סוגי השיער והתספורות, וכוללת בהתאם לכך שישהקבוצות מוצרים:
• FIX  קיבוע – לקיבוע  עיצוב השיער.
• VOLUME  נפח  – לעיצובים מלאי נפח.
• SHINE  ברק – להוספת ברק וזוהר.
• SMOOTE  שיער חלק – לשליטה ולשיער ממושמע.
• CURL שיער מתולתל – להעשיר ולשפר את התלתלים.
• TEXTURE מרקם – לשיפור מרקם השיער, להוספת נפח או חידוש עיצוב השיער.

עמוד זה נצפה: 1,800 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן