חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פרופסיונלס משיק את DIA-LIGHT

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

מותג מוצרי השיער, לוריאל פרופסיונלס משיק את DIA-LIGHT – צבע לשיער המעניק למעצבי השיער עולם חדש
loreal_propsyonal_676757_002לוריאל פרופסיונל, מותג מוצרי השיער למספרות המוביל בעולם, יוצא בבשורה חדשה ומשמעותית בתחום צביעת השיער ומשיק את דיאלייט ודיארישס, פורמולות חדשניות ופורצות דרך, המנהיגות שיטה חדשה של צביעת השיער באמצעות “טון על טון”, המשפרת ומעשירה את הצבע בתוך 20 דקות בלבד

מהפכת הצבע מתחילה היום…
לוריאל פרופסיונל חושפים את שיטת “טון על טון” הטומנת בחובה יצירת צמד פורמולות נטולות אמוניה, בשני סוגים שונים של טכנולוגיה – אלקליין וחומצת ACID הקרובה לרמת ה- PH הטבעי של השיער, המעניקים מנעד בלתי מתפשר של 40 גוונים שונים להתאמה אישית ומבחר טיפולים בלעדיים ומקצועיים.

השיטה הייחודית והבלעדית ללוריאל פרופסיונל משפרת ומעשירה את הצבע תוך 20 דקות בלבד! השערה נעטפת בשכבת ויניל מבריקה באחידות יוצאת דופן. הטכניקה החדשה מעניקה טיפוח שיער אינטנסיבי עם אפקט של ציפוי סיב השערה מחדש והשיער זוכה למראה טבעי ועמיד יותר.

קטגוריה חדשה נפתחת! פורמולת “דיאלייט” – מכבדת את סיב השערה צבע השיער “טון על טון” אידיאלי לנשים בעלות שיער שהפך להיות רגיש בעקבות צביעות, פרמננט, והחלקות דיאלייט מעניק אפשרויות צביעה בלתי מוגבלות וחדשות הנותנות מענה לכל לקוחה.

פורמולה המעושרת בטכנולוגיית חומצת ACID הקרובה לרמת ה- PH הטבעי של השיער השומר על בריאות סיב השערה והקרקפת.
Photo-Gloss (אפקט ברק) – מעניק הבזק מושלם של ברק לשיער עמום וחסר חיים.
Patin-Platine (בלונד פלטינה) – טיפול אינטנסיבי בהתאמה אישית לשיער שעבר פסים וגוונים עדינים.
Reflect-Addiction (מגוון צבעים) – שיטה המאפשרת לשנות את הברק של השיער ולהתאימו לפי הטעם האישי
Shape-and-Color (החלקה / סלסול וצבע 2 ב- 1) – טיפול אחד הטומן בחובו 2 טיפולים שונים: רענון עיצוב השיער, לצד צבע חדש ומושלם לאחר חלקה או סלסול.
Color-wake-up (צבע עז) – גוון הצבע מתעורר וזוכה למראה מלא חיים והגוון נותר על השיער לאורך זמן. פעולה זו מסייעת בהארכת השפעת הצבע במהלך התקופה שבין הטיפולים.

פורמולת “דיה-רישס” – 4 טיפולים אישיים צבע השיער “טון על טון” מותאם באופן מושלם לצביעת שיער טבעי, לתוספת של ברק ולהסתרת קווצות של שיער שיבה.דיארישס מציע הבהרה עד טון אחד וכיסוי של עד 70% של שיער שיבה.

Color-Restart (חזרה לצבע הטבעי) – שיטה ייחודית המאפשרת להכהות את השיער ובכך לשקם את הגוון הטבעי.

My-1-reflect (הדגשת הגוון הטבעי) – צבע השיער מתחזק בברק מושלם כקרן אור משתקפת, המעניקה מראה טבעי.

Mimetic-Cover (כיסוי טבעי) – קצוות שיער השיבה מתכסות בטכניקת “טון על טון” המתמזגות באופן טבעי בצבע השיער הטבעי. מעניק כיסוי טבעי לצביעת שיער לבן בפעם הראשונה.

השיטה המשולבת המקצועית של דיארישס ודיאלייט מאפשרת צביעת שיער שאינה ניתנת לחיקוי, משפרת ומעשירה את הצבע בתוך 20 דקות בלבד! טיפול צבע בטכניקת טון על טון מתבצע בלעדית במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל ותוך כדי ייעוץ מקצועי עם מעצבי השיער.

חיים סיון, מעצב שיער, שגריר לוריאל פרופסיונל: “השקת DIA מהווה חדשנות מפתיעה בצבע, מעניקה אפשרויות צביעה יותר מכל צבע אחר וללא ספק מרחיבה את ארגז הכלים של מעצב השיער”.


עמוד זה נצפה: 2,529 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן