חיפוש באינדקס עסקים

כך תשמרי על השיער

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 19 דצמבר 2018

Print Friendly, PDF & Email

כך תתאימי את הטיפול הנכון לשיערך בימי החורף!

מותג טיפוח השיער הבינלאומי פול מיטשל מעניק טיפים לשמירה והגנה על השיער בעונת החורף

האוויר בחורף נוטה להיות מאוד יבש,וחשיפה לשמש בשילוב עם תנאי קור קיצוניים כמו גשם, רוח חזקה או שלג יכולים להזיק לשיער . טיפוח נכון של השיער לא נגמר בחורף, אלא דורש התאמה לתנאים החדשים של מזג האוויר.

styling_treatment_oil-סרום עיצוב טיפולי 100 מל צילום יחצ ח...

כך תשמר ועל השיער שלכם במצב מצוין עם כמה עצות מבית פול מיטשל.

תחזוקת השיער :

מומלץ להקפיד ולבקר במספרה מדי 6 עד 8 שבועות, על מנת לחדש את קצוות השיער ובכך לעזור להפחית את הסיכויים לקצוות שיער יבשים ומפוצלים. באמצעות תספורות קבועות תוכלי לסייע לשמור על שיערך במצב טוב במהלך חודשי החורף.

פול מיטשל - מראות שיער לחורף 2018-19 -הלוק הטבעי. צילום- יחצ חול

מניעת חשמל סטטי:

תופעת החשמל הסטטי בשיער היא בלתי נמנעת, במיוחד בתקופת החורף. על מנת להילחם בשיער “מחושמל” שעולה כלפי מעלה ונוטה להתנפח,השתמשי בתמרוק לעיצוב בחום כדוגמת ULTIMATE COLOR REPAIR TRIPLE RESCUE. רססי על שיער לח לפני השימוש במכשירי עיצוב וייבוש בחום כדי למנוע מהשיער להתעופף.

שמפו יבש דריי וו 252 מל צילום חול (Custom)

Less Is More

מומלץ לצמצמם את תכיפות החפיפות למינימום, פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע, דבר זה ימנע את ייבוש השיער. במידה ואת מרגישה צורך לרענן את השיער שלך,נסיאת השמפו היבש ללא חפיפה של פול מיטשל.

פול מיטשל - מראות שיער לחורף 2018-19 -פוני חד. צילום- יחצ חול

הגידו שלום לשיער יבש

הקפידו לפנק את שיער גם אחת לשבוע בטיפול ריכוך עמוק כדוגמת מסיכת שמן המרולה על-מנת להעניק לשיער לחות. חפש ומרכיבים מרכזיים כמו חומצות שומן חיוניות וחומרי לחות על-מנת להחיות, לתקן ולחדש את השיער. אפשרות נוספת היא להשתמש בשמן טיפולי לאחר חפיפת השיער. השמן הטיפולי לעיצוב מסדרת אוופוהי וויילד ג’ינג’ר הוא כמו זה בנוזלי עבור שיער מיובש או צבוע. ניתן להשתמש על שיער לח לפני ייבוש או על שיער יבש על-מנת להילחם בפריז.


עמוד זה נצפה: 706 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן