חיפוש באינדקס עסקים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 יוני 2018

Print Friendly, PDF & Email

יומן מסע מדריד ולנסיה אלפא פארף ישראל 2018

אירוע הגאלה השנתי של מותג השיער הבינלאומי ALFAPARF MILANO – Next Color GenHAIRation

Next Color GenHAIRation 2018

השבוע התקיים אירוע הגאלה השנתי של המותג Alfaparf Milano –  The Next Color GenHAIRation בו הופיעו על במה אחת הפרזנטורים העולמיים של המותג. במהלך האירוע התקיימה תחרות למציאת גוון צבע שיער חדש.
היה זה אירוע מקצועי ויוקרתי במעמד 14 מדינות מרחבי העולם ולמעלה מ- 1,200 מוזמנים שבאו ליהנות וללמוד מהחוויה העוצמתית של מופע עוצר נשימה שהתרחש בעיר ולנסיה שבספרד.
בין המשתתפים באירוע נכחו Genny D’auria, Mimmo Laserra, Paul Stafford, Ramiro Mata, Cuco & Guille, Eliabe Moreira,  מעצבי שיער בינלאומיים אשר העבירו אותנו מסע מרגש ונוסטלגי משנות ה-80 ועד היום. מעצבי השיער הציגו טכניקות עבודה חדשניות של צביעה וגזירה לאורך 4 עשורים. המופע היה מרהיב וכלל עשרות דוגמניות שלקחו אותנו חזרה בזמן לתקופות היפות שלנו.( כן, כן אני הייתי שם.)

Next Color GenHAIRation 2018

מישראל יצאה משלחת של מעצבי שיער מובילים לתמוך וללוות את מעצבת השיער מאווה מור יוסף מאשדוד, אשר זכתה בתחרות השיער שהתרחשה בישראל ונבחרה לייצג אותנו בתחרות העולמית. מגזין “הדליין” ופורטל היופי הישראלי “בראש” הצטרפו לתיעוד בלעדי של המסע הראשון של Alfaparf Milano ישראל יחד עם בעלי חברת “גדעון קוסמטיקס” מחזיקי המותג בישראל.

יומן מסע אלפא פארף 2018 ספרד
הקבוצה נחתה במדריד המדהימה והתחילה ב-24 שעות של גיבוש ,טיול ברחבי העיר, בילויים ,אוכל טוב, נופים ואנשים יפים שלא מפסיקים לחייך, שם התחלנו לחוות את התרבות המקומית.

ביום השני יצאה הקבוצה לטברנה ספרדית, לארוחת ערב חגיגית ומאכלים המאפיינים את הקולינריה הספרדית.
בתחילת הערב אמר מנכ”ל החברה: “החלטנו לקחת אתכם לחוות כמה ימים מיוחדים. מגיע לכם, אתם ההולכים איתנו לאורך כל הדרך, המאמינים ויודעים שקבוצת “גדעון קוסמטיקס” תהיה כאן תמיד עבורכם ותביא לכם את המיטב בטכנולוגיה חדשנית ומוצרים איכותיים ומובילים לעולם השיער. אנו פועלים בכל עת להעניק לכם כלים להצלחה. תיהנו, תבלו”.
לאחר ארוחת הערב יצאה הקבוצה לבלוי במועדונים המקומיים במדריד. התמונות מדברות בעד עצמן. מעצבי השיער שהגיעו לתמוך ולפרגן נהנו מערב משובח.

תחרות Next Color GenHAIRation 2018

בין המשתתפים בחוויה הספרדית היו:
אמיר וניקה זהבי, מירב אבן צור, נתי ומאווה מור יוסף, אייל ונטורה, שמואל שמואל, אלירם כהן, אבישי ובר פרץ, אמיר בקשי, שמואל מיכאלסון, נתי ואילנית קלאורה, מנהל ההדרכה אבי רחמים,  מנהל מכירות אילן שבתאי, זיוה מקמל ודוריה ויקטוריה.

יומן מסע אלפא פארף 2018 ספרד
בתחילת היום השלישי למסע עלינו לאוטובוס ונסענו לוולנסיה. אפשר היה להרגיש את הדריכות וההתרגשות לקראת התחרות, אך ולנסיה העיר היפיפייה הצליחה להפיג מעט את ההתרגשות ויצרה תחושת סיאסטה ספרדית אותנטית. העיר הרגועה, עם החופים היפיפיים, החולות הזהובים והמועדונים המפנקים היתה חוויה בפני עצמה.

מיד כשהגענו החל הצוות של מאווה להכין את הדוגמנית לקראת התחרות, הגיע הערב, האווירה מסביב הייתה מחשמלת, ערב ענק, עשרות דוגמניות, ערב בלתי נשכח שסחף את האולם כולו לשנות ה- 80. בזה אחר זה עלו הפרזנטורים העולמיים למופע עוצר נשימה וסחפו איתם את כולם לערב בלתי נשכח.
שיאו של הערב הגיע – ההכרזה על הזוכים בתחרות שלשמה התכנסנו.

יומן מסע אלפא פארף ישראל 2018
טוב אז השנה לא זכינו למרות הכישרון האדיר של מעצבת השיער מאווה מור יוסף ( אני צופה לה גדולות בישראל עוד תשמעו עליה רבות. כל הכבוד לה על ההגעה למעמד המרגש הזה! ).

במקום הראשון זכו רומניה, במקום השני איטליה ובמקום השלישי ברזיל.
היה ערב מושלם.

Next Color GenHAIRation 2018
בתום האירוע יצאו כל המוזמנים לארוחת ערב מפוארת במתחם התערוכות בוולנסיה, כולם נהנו מאלכוהול שזרם בשפע ומהאווירה המדהימה, בהמשך הערב הפתיעו אותנו עם מסיבת “אפטר פארטי” שנעשתה במתחם ענק שנסגר לרגל המסיבה לכבוד משתתפי האירוע בלבד, המסיבה כללה שתייה חופשית לאורך כל הערב, מתחם אוכל ופינוקים.
הערב התחיל בשעה 19:00, הסתיים בשעה 06:00 אז מצאנו את עצמנו חוזרים למלון רצוצים אך מרוצים.

איזה סיום אדיר לטיול אדיר וחוויתי!

ביום האחרון למסע הגענו לטיול בעיר טולדו המהפנטת, סיור נפלא למקורות היהדות שלנו בספרד.
טיילנו ברחובות העתיקים, ספגנו מהאווירה המחשמלת של העיר שעצרה לה אי שם לפני מאות שנים.
לווי מקצועי של מדריך מקומי לאורכה ולרוחבה של העיר. פשוט חוויה מושלמת.

יומן מסע אלפא פארף 2018 ספרד

הטיול הזה היה בהחלט סיום נפלא במקום מופלא למסע מדהים של אנשים טובים, מפרגנים ובעיקר מרוצים מעצם החוויה שהם עברו.
אלוהים ברא אותנו אך ורק כדי שנהיה מבסוטים, אבל לא מצא דרך לעשות זאת בלי לתת לנו קשיים, שכן אם יהיה לנו הכל בלי מאמץ, איך נהיה מבסוטים?- אמר איל הייטנר

וואאאאוו איזה טיול!
איזו אווירה,  איזו קבלה!

יומן מסע אלפא פארף ישראל 2018

מכאן אני רוצה להודות לכל הנהלת “גדעון קוסמטיקס” ולעומדים בראשה על האמון ועל כך שהעניקו לנו את הכבוד ללוות אותם במסע ההיסטורי הזה לעבר עתיד מושלם למעצבי שיער, אני בטוח שזו תחילתה של מסורת ארוכת שנים.
אנו כאן בעבורכם תמיד – שתפו, תייגו … תיהנו

פייסבוק הדליין
פייסבוק בראש

עמוד זה נצפה: 1,451 פעמים

רוצים לקבל מאיתנו חומרים ומידע? צרו קשר!

אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.