חיפוש באינדקס עסקים

טרנד ה”IT LOOKS” מלוריאל פרופשיונלס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

טרנד ה”IT LOOKS” מלוריאל פרופשיונלס

LORÈAL PROFESSIONNEL מפתחת קונספט חדש לקולקציות הצבע שלה ומשיקה את IT LOOKS

לוריאל פרופסיונל מציגה את ה- IT LOOKS, קולקציית סתיו-חורף 2013/14, החושפת את מראות השיער הנכונים, העדכניים והעכשווים ביותר לעונה.

לוריאל פרופסיונל יצרה את 3 מראות ה- IT בקולקציה בהשראת מה שנחשב “איט” – הדבר הנכון, העדכני והעכשווי ביותר, היישר מתצוגות האופנה המובילות, מהידועניות המבוקשות ומכוכבות אופנת הרחוב והרשת החברתית ברחבי העולם.

לראשונה, מציגה לוריאל פרופסיונל, את מראות ה- IT, על 3 “איט גירלז”, נשים  צעירות מפורסמות, הקובעות לצידן של ידועניות הוליוודיות את מגמות האופנה המובילות והנכונות לעונה הקרובה.
3 ה”איט גירלז”: מארי צ’ארטריס – DJ בריטית ואייקון אופנה, לנגלי פוקס המינגוויי – דוגמנית ואמנית אמריקאית ואלה וולדמן – שחקנית וזמרת צרפתיה מבטיחה.
הקולקציה נוצרה על ידי Odile Gilbert – אייקון אופנת השיער, ו-Frédéric Mennetrier – אמן צבע מוביל וכימאי שיער נלהב, שיצרו יחד את 3 מראות ה”איט”, בהשראת תצוגות האופנה לעונת הסתיו מניו יורק ועד פריז ושינו את המראה של 3 ה”איט גירלז”, למראות ה”איט” של העונה.
3 מראות ה”איט”: מארי צ’ארטריס במראה רטרו גלי בצבעי כתום מוזהב – נראה בתצוגות האופנה המובילות מבוטגה ונטה ועד מרק ג’ייקובס, ואצל כוכבות הוליוודיות כמו ג’סיקה צ’סטיין. לנגלי פוקס המינגווי בתספורת קצרה בגוון החום קר – הטרנד של חום קר נע מחום-אפרפר כהה לחום ערמוני קר ובהיר. תסרוקת הבוב הוגדרה על ידי הניו יורק טיימס כתסרוקת השנה. אלה וולדמן בבלונד כסוף אסוף בסטייל – בלונד כסוף הוא הטוויסט החדש של הבלונד, נראה על ידועניות כמו קארי מאליגן ומיילי סיירוס.
טרנד ה”IT LOOKS” – גווני הקולקציה מסדרת הצבע לשיער INOA .
להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל בכל רחבי הארץ.

700_it_2608


עמוד זה נצפה: 1,855 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן