חיפוש באינדקס עסקים

השפעת הקורונה על המספרות והקוסמטיקאיות בישראל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 אפריל 2020

Print Friendly, PDF & Email

את הכתבה הזו אני רוצה כבר שבועיים לפרסם אלך כל יום היא משתנה .ונכנסים הגבלות והנחיות חדשות קצב המידע הוא אדיר ,מהיר ומטורף . מה קרה פה ב- 50 ימים האחרונים איך העולם התהפך . איך החיים שלנו השתנו ברגע אחד .
” לא אני ערוך לזה ” “לא חשבתי שמשהו כזה יקרה גם בחלומות” .” הזייה פשוט הזייה שלא נגמרת ובקטע רע” . ” המצב שלנו גרוע מאוד אין לנו אפשרות לפרנס את המשפחות שלנו ” . ” זנחו אותנו את העצמאיים האנשים שמפרנסים ומקיים מאות אלפי משפחות בישראל עצוב מאוד”
זה מקצת הדברים שאני שומע במהלך הכתבה ועריכה ומאות פניות למערכת שלנו עם שאלות שלפעמים גם אותנו משאירים לא מעט ללא תשובות.
15 שני ברציפות שאני מסקר את ענף היופי והמספרות בישראל בפרט. מגזין הדליין מהיווסדו 18 שנים כותב .אך לתקופה כזו אף אחד לא ציפה.
הזעקה הינה גדולה מקצה לקצה ומכל קשת העסקים . תנו לנו להתפרנס אנו כן יכולים לעבוד תחת ההנחיות של משרד הבריאות.
השמועה מספרת על אנשים שהושתלו בקבוצות ברשת ומי שהולך לתת מענה בין אם לעיצוב שיער איפור או קוסמטיקה .ישנו מלשינון . הלקוחות פונות למעצבי השיער והקוסמטיקאיות בכל דרך .אני קורא לכם ,התאזרו בסובלנות אל תפרו את הוראות משרד הבריאות . זהו מצב שיחלוף ואז תהיה פריחה . יש גם בשורות טובות מסתמנות הקלות לאחר חג הפסח .
פנינו למעצבי השיער ותסרוקות הכלה הטובים בישראל .למכללות ללימודי מקצועות הקוסמטיקה והיופי ולחברות השיער בישראל והנה מה שהיה להם להגיד לנו.
משבר הקורונה משפיע רבות על הענף בו אנו פועלים. אנו בלוריאל רואים במעצבי השיער שותפים קרובים,
וממשיכים להיות זמינים עבורם באופן אישי באופן שוטף. בנוסף, אנו ממשיכים לשמור את הקשר היומיומי עימם, בין אם זה בשיחות טלפון,

זמינות תמידית של מערכי הסחר וההדרכה, המשך אספקת מוצרים במידת הצורך, וכן אספקת תכנים הדרכתיים (הן מקצועיים והן עסקיים) בערוצים הדיגיטליים שלנו.
כמו הסלונים עצמם, כך גם האקדמיה שלנו בתל אביב- סגורה על פי חוק ולא ניתן לקיים בה הדרכות פרונטליות. לוריאל פרופסיונל מאמין בהדרכה מקצועית שוטפת;
לכן, הדבר גרם לנו לחשב מחדש את אופן ההדרכה שלנו- ולנתב אותו לדיגיטל.
למעשה, משבר הקורונה גרם למערך ההדרכה להקדים תכניות שתוכננו למועד רחוק יותר, אך היו מחויבות המציאות, ולהפוך דיגיטלי יותר משהיה לפני כחודש אחד בלבד.



מימין חיים סיוון משמאל אמיר מזרחי ללוריאל

בין היתר:

  1. הוקם ערוץ יוטיוב ייעודי של האקדמיה, לשם מועלים מדי שבוע תכנים והדרכות מלאות- חינם. מעצבי השיער יכולים למצוא שם סרטונים בנושאי גזירות, צבע והשראה מאת האמנים שלנו, ואפילו הסברים על סדרות המוצרים של המותג מאת צוות המדריכים.
  2. תכנים הדרכתיים עולים לאינסטגרם של האקדמיה באופן יומיומי, לרבות: טיפים עסקיים, מדריך כיצד לתחזק ערוצי מדיה חברתית בזמן המשבר, שידור הדרכות ב-IGTV, מתכונים להשראה, ועוד. בקרוב נתחיל באינסטגרם גם שידורי LIVE בנושאים מקצועיים. אנו זמינים באינסטגרם גם לשאלות שלכם, ונשמח לשמוע אילו נושאים תרצו למצוא אצלנו.
  3. באמצעות קבוצות וואטסאפ יעודיות שנפתחו, אנו שולחים ללקוחות שלנו ברושורים ו”ספרי מידע” דיגיטליים, שנועדו להעשיר את הידע שלהם בסדרות המוצרים המובילות שלנו.
  4. וכמובן- צוות המדריכים זמין עבור הלקוחות שלנו וממשיך לספק הדרכות, אונליין, באמצעות אפליקציית TEAMS. את ההדרכות ניתן לתאם ישירות מול המדריכים שלנו, באופן אישי או לצוות. מדובר בתקופה לא פשוטה של חוסר ודאות, אך אנחנו ממליצים לנצל את ערוצי המידע שאנו מציעים ולקבל הכשרות חינם, שאולי לא קל להתפנות אליהן בשגרה.

בתקופה זו אנו שולחים לשותפים שלנו חיזוקים, ומאחלים לכולנו חזרה מהירה לשגרה, ליצירה ולפרנסה!

להלן ערוצי התקשורת של לוריאל, הפתוחים עבור הלקוחות שלנו- בעת הקורונה ובכלל:

  • תיאום הדרכות/ שאלות בנושאי פעילות האונליין של האקדמיה: 054-6702798 (שיחה או וואטסאפ), או טלפון ישיר למדריך האיזורי/ הסוכן שלך.
  • לאינסטגרם של האקדמיה: @lorealacaedmytlv https://www.instagram.com/lorealacademytlv/?hl=en
  • לערוץ היוטיוב של האקדמיה: https://www.youtube.com/channel/UCX1ZW7wBZiEbqVpNYVuJeDw
  • התעדכנו בהדרכה האחרונה שעלתה- הדרכת צבע וגזירות מאת שגריר לוריאל פרופסיונל, עמיר מזרחי: https://www.youtube.com/watch?v=rOD5e03SSlM
  • להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ של לוריאל פרופסיונל, או לכל עניין הקשור בהזמנות/ אספקה- אנא פנה לסוכן שלך.

בברכת בריאות לכל עם ישראל מלוריאל פרופסיונל.

עידן בר מעצב שיער בכיר ומדריך שוורצקופף פרופשיונל ישראל
רחוב עמק  האלה 80 מודיעין 08-9266311 :

משבר הקורונה תפס את כולנו עם “המכנסיים למטה” במיוחד אותנו בעלי המספרות.

במשך שנים, כל חודש אנו משלמים המון כסף על מיסים למדינה, מע”מ, ביטוח לאומי, מס הכנסה וכו’.

ברגע האמת, גילינו שמשבר בסדר גודל כזה, לא רק שאינו יודע להתמודד עם העצמאיים במדינה, אלא רוב גדול מאיתנו בעלי המספרות, אינו עומד בכלל בקריטריונים שקבע האוצר לפיצוי. היה לכולנו איזה תקווה שהמדינה, תסייע לנו, בדיוק כמו לשכירים במדינה שזכאים לכל התנאים הסוציאליים.

מצב זה רק מוכיח שאסור לנו להיכנס לשאננות, ואסור לבעלי המספרות להיכנס לאנרגיה השלילית הזו, של “העסק קורס”, חייבים לחשוב מחוץ לקופסא, חייבים לחשוב על היום שאחרי, כדי שכל המאמץ, והמחשבה שלנו תיהיה עסוקה ביצירה, באנרגיה של יוזמה.

עוד כשהחל המשבר בסין ובאיטליה, הבנתי שהמצב הולך להחמיר בכל העולם. ראיתי כי במדינות אלו כבר החל סגר מלא, על האזרחים, כולל העסקים, ופשוט מאוד, הבנתי שמחר מחרתיים זה יכול לדפוק אצלנו בדלת.

ראשית, חשבתי כיצד אוכל להתמודד עם מצב שבו העסק סגור, כמה זמן נוכל לספוג את ההוצאות הקבועות ללא הכנסות (כבר התחלתי להתייעץ עם הרו”ח, בעניין העובדים, האורך רוח וכו’), והתחלתי לחשוב כיצד נוכל לתת מענה ללקוחות שלנו כאשר אנחנו סגורים.

כחודש לפני החלטת הממשלה על סגירת המספרות, הזמנתי כ100 מברשות וקערות צבע. התחלתי להכין ערכות צביעה מותאמות לכל לקוחה שלנו, לפי כרטיס הכימיה, הכוללים: חלוק וכפפות, חומר מגן לעור, קערה מברשת, וכמובן הפורמולה של כל לקוחה.

בנוסף הצענו ללקוחות שלא צבעו מעולם, הדרכה 1:1 באפליקציית זום, בליווי מלא תוך כדי שהיא צובעת לעצמה.

ההיענות הייתה עצומה, מעבר למצופה, וכך מצאנו את עצמנו תוך שבועיים מהסגר, סיימנו את כל ערכות הצבע שהזמנו מראש. הייתי הראשון לזהות וליצור זאת, למרות שחלק מהקולגות שלי פנו אליי בטענה שזה לא נכון לתת ללקוחות את הצבע, אני לא רואה זאת כך, וחושב שהמענה ללקוחות יוצר שרות לקוחות טוב יותר, וגורם ללקוחות להעריך אותנו מקצועית עוד יותר. לקוחות לא מגיעות אלינו בגלל שאינן יודעות את הצבע שלהן, הן מגיעות לחוויה כוללת, לשרות, למקצועיות ולפינוק.

בנוסף, העלנו  מבצעים לאתר און ליין שלנו למוצרי טיפוח, כדי שלפחות פלטפורמה זו תוכל גם לייצר לנו כרגע הכנסה פאסיבית. זו תקופה מצויינת לשפץ אתר קיים, להקים חנות און ליין, כולנו במשבר, ומשברים יוצרים הזדמנויות. אם אתר קניות און ליין היה עולה לפני המשבר כמה עשרות אלפי שקלים, היום תוכלו להשיג אתר במחיר משתלם ואטרקטיבי נצלו זאת.

עליתי באינסטגרם של שוורצקופף פרופשיונל עם טיפים ועצות כלכליות למעצבי השיער, כיצד לעבור את התקופה הזו כבעל עסק. התראיינתי בערוץ 13 על עניין ערכות הצבע והדרכות הזום שעשינו, וכמובן על עניין הכלכלי של בעלי המספרות .

תקופה זו נותנת לנו זמן לחשב מחדש, תהליכים, לבחון את התנהלות העסק, ליצור שינויים. נכון שכולנו רוצים כבר לחזור לעבוד וליצור, להמשיך להתפרנס ולפרנס את העובדים שלנו. אבל נצלו זמן זה לטפל בכל מה שאנחנו לא מצליחים לגעת ביומיום העמוס שלנו. מאחל לכולנו ימים בריאים וטובים, שנחזור במהרה לשגרה.

גיורא יצחקוב מעצב שיער ותסרוקות כלה מהבולטים בישראל מדריך בכיר  . בעל סלון כלות מפואר
רחוב סלמה 4 חצרות יפו תל אביב  טלפון : 072-3934546

“זה נפל עליי כמו כולם כרעם ביום בהיר” המצב קשה כל מתחילה שיחתי עם גיורא . שאלתי אותו מה דעתו ואיך הוא מתמודד עם המצב שנקלענו אליו?

כל התשלומים שלנו הספיקו לרדת ב- 15 לחודש לכל הרשויות ומנהלי הנכס שלי. יום אחד במפתיע הפסקנו לעבוד כל החתונות ועשרות הכלות שסגרו איתי ביטלו את החתונה . המצב לי היה מאוד קשה מצד אחד התחייבויות שלא ייפסקו. קשה לי מאוד . מיד קיבלתי החלטה אני חייב לפרנס את המשפחה שלי ולעמוד בכבוד בהתחייבויות שלי . מצאתי עבודה כסדרן בשופרסל אונליין להרוויח כסף לבית ולשם לעובדים את המשכורות. הצעד הבא שלי היה לקחת הלוואה מהבנק בכדי לעמוד בתשלומים לעובדים ולרשויות. גם לקחת הלוואה היום זה לא כמו בפרסומות שמראים לנו בטלוויזיה .מערימים עליך קשיים ותנאים . המדינה שאני מפרנס שנים רבות משפחות מידי חודש בחודשו משלם מיסים יותר מכל שכיר במעמדי . פנסיות מוצא את עצמי היום נעזב . פשוט מצב בלתי נתפס איך מאות אלפי עצמאיים נותרו ללא כל סיוע .
קצת מבחינה רוחנית ורגשית כאן הקורונה נתנה לי להבין שהחיים הם לא פשוטים כלל וכלל ושעלינו להעריך לנצור ולאהוב את הרגע. מרגע שנכנסתי לעבודה בסופר נחשפתי לדברים  שלא ראיתי ולא ידעתי. אנשים בשביל שכר מינימום עובדים ונקרעים להביא לחם לבית . התחלתי להעריך את החיים עד כמה הם חשובים. כמה טוב היה לפני ולא הערכנו. מאחל לעם ישראל נשיקות ושנחזור במהרה לפעילות אני מתגעגע ליצירה היום יומית שלי.

אבי ביטון מעצב שיער מדריך בכיר ושגריר אינדולה ישראל. אלי כהן  44  אשקלון :

” מצב הזוי פשוט לא נתפס.ביום אחד סגרו לנו את החיים . אין תמיכה ועזרה של המדינה ,העובדים נשלחו לחל”ת , ענף המספרות קורס.
עשרות קולגות כל יום מדברים איתי ומשתפים אותי בתסכול העמוק והמשבר שנקלענו אליו. הלקוחות מתקשרות “ורבות על התור של היום שאחרי” . לחלק מהלקוחות הוכנו ערכות צבע לבקשתם עם הדרכה שלי בוידאו .כמדריך בכיר לכימייה בישראל שמאחוריי עשרות הדרכות למאות מעצבי שיער בישראל. אני רוצה לקרוא מבמה זו לא לוותר על הזכויות שלנו .חייבים להחריג את המספרות ולתת לנו לחזור לעבוד תחת פיקוח והנחיות משרד הבריאות .אנו גם דואגים לבריאותם של הציבור  בכך שאנו בשעות אלו נטפח את עם ישראל .
אני מאחל בריאות לכל עם ישראל וחזרה לשגרה במהרה.

מכללת נאווה קולאג’ חיפה רחוב ההסתדרות 66 וסניף נהריה בקניון העיר.

נאווה מה תפיסתך לגבי מה שקורה בענף שלנו וההשפעה רחוקת הטווח שלו?

אני מאמינה שבענף שלנו, בדומה לענפים אחרים במשק,  נבין שהקורונה הייתה עבורנו אתגר שיש בו הזדמנות גדולה. אם אנחנו מדברים במשך שנים על הכוח של האונליין וכיצד נוכל להתאים את עצמנו לעתיד, התקופה הזו רק גרמה לנו להערך כבר עכשיו. מאחורי הקלעים אנחנו פועלים להקמת פלטפורמה ייחודית במסגרתה נוכל להעביר שיעורים באונליין ולהיות בקשר רציף עם הסטודנטים, כמו כן מקימים בימים אלה את החנות האינטרנטית שלנו שבאמצעותה נוכל לספק מענה ללקוחות בכל הארץ עם מגוון המוצרים הנרחב שלנו.

מי שיידע להתמודד עם האתגר בדרך של הפקת לקחים וניצול הזדמנויות יוכל לצרף לעצמו יכולות וכלים שרק יספקו מענה רחב יותר לכל השירותים שהוא מציע.

מה לדעתך יהיה ביום שאחרי?

אני מאמינה שאנחנו צפויים לתקופה של שגשוג, מצד אחד אני רק יכולה לדמיין את התורים שיהיו אצל קוסמטיקאיות, מעצבי שיער וכל מי שמספק שירות בתחום היופי ומבינה שזה הולך למקום טוב יותר.

מעבר לזה אני מאמינה שיהיה ביקוש גדול ללמידה של תחומי היופי מתוך מקום של הצורך לייצר לעצמנו הכנסה נוספת או להגדיל את ההכנסה הקיימת ולהיות תלויים בעיקר בעצמנו.

אני יכולה לספר שדווקא בשבועיים האחרונים אנחנו מקבלים לא מעט פניות ממתעניינים שמבקשים לקבל מידע ואף נרשמים עם דמי רישום ראשוניים בכדי להבטיח לעצמם את המחירים המיוחדים שקבענו לתקופה הקרובה. אנשים מבינים שהם צריכים לדאוג לעצמם כי אף אחד אחר לא ידאג להם בעתיד ומקצועות היופי תמיד היו הפתרון הנוח עבור נשים שביקשו להגדיל את הכנסתן ולייצר לעצמן הכנסה נוספת.

עד כמה המשבר בענף יהיה עמוק והאם צפויה קריסה?

ללא ספק ישנם לא מעט עסקים שחווים כרגע את המשבר בצורה הקשה ביותר, אבל אני תמיד אומרת שצריך לדעת להוציא מן הלימון את הלימונדה. קוסמטיקאיות לדוגמא נפגעו מההנחיות והן לא יכולות לקבל לקוחות אבל עליהן לשמור על קשר עם הלקוחות שלהן, הן יכולות גם בתקופה זו לשלוח להן מוצרים. לא מעט ספרים הכינו ערכות לצביעת שיער בבית שאותן הן שולחים ללקוחות. כלומר גם בימים אלה אנחנו צריכים לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו ולספק להם שירותים שעבורן הם חיוניים.

אני קוראת לעיתים ברשתות מעצבי שיער כאלה ואחרים שיוצאים נגד חבריהם ששולחים ערכות ביתיות ומספקים ללקוחות פתרונות ככאלה שיפגעו בעתיד כי הם מספרים ללקוחות את הסודות, זה פשוט מצחיק אותי. אותם מעצבי שיער כנראה לא מבינים שמי שמגיעה אליהם למספרה מגיעה בשל החוויה הכוללת ולא רק בשל הצבע ולכן עליהם להבין כי כעת הכי נכון זה להמשיך ולתת מענה ללקוחות ואני מבטיחה שהן לא ישכחו אתכם כאשר נחזור לשגרה.

איך כמכללה בין הגדולים בישראל אתם מתמודדים במצב הנוכחי?  האם יש לכם הדרכות זום?

כמכללה הגדולה בישראל, עם למעלה מ20 אלף בוגרים, אני יכולה לספר שאנו זוכים לעשרות פניות ושאלות מקצועיות של נשים מכל רחבי הארץ שמבקשות עצה בנוגע לטיפוח היופי בבית. המורים שלנו זמינים ומספקים מענה ומעבר לכך אנו מעלים גם טיפים וסרטונים באופן שוטף לעמוד שלנו בפייסבוק.

בנושא הלימודים עברנו ללמד באמצעות אפליקציית זום בתחומים העיוניים ובכך אנו שומרים על רצף לימודים, מעבר לכך המורים שלנו פעילים בקבוצות הווצאפ הכיתתיות ומעבר לשמירה על קשר אישי הם גם שולחים מידע, חומרי לימוד ואפילו עבודות שאותן מכינים הסטודנטים בבית. בדרך זו אנחנו שומרים על הסטודנטים קרוב אלינו ומספקים להם שירות אישי ויחס משפחתי גם בתקופה הזו.

וכפי שציינתי בהתחלה אנחנו מאחורי הקלעים עמלים על מספר הפתעות טכנולוגיות, כולן כאלה שיסייעו לסטודנטים ליהנות מהשירותים והמוצרים שלנו גם כאשר נחזור לשגרה.

כמה מילים אישיות לחיזוק העם ומסר ללקוחותייך

לאורך הדרך ידענו לא מעט רגעים מאתגרים ותמיד יצאנו מהם כשידנו על העליונה. אני מאמינה שהקורונה הגיעה ונטלה מאתנו את השגרה רק כדי שנאט קצת, נסתכל על מה שקורה בציידי הדרך ונלמד להעריך דברים שביומיום די התעלמנו מהם. כולי תקווה שהעזרה והערבות ההדדית שאנו רואים כעת בחברה יישארו גם לאחר מכן. כמי שרואה בכל משבר הזדמנות אני מאמינה שאנחנו ננצח, כפי שתמיד ניצחנו בעבר! הכי חשוב בימים אלה להישמע להנחיות שמצילות חיים. חג שמח לכל ישראל.

אני זמינה לכל שאלה במייל שלי navacollage13@gmail.com

אורטל אדרי מעצב שיער בכיר ומדריך החלקות בעפולה רחוב יהושוע חנקין 9

ענף המספרות נכלל במדינתנו כטיפול לא רפואי בגוף אדם ומכיוון שאנחנו עובדים במגע עם הלקוחות עצרו את כל הפעילות במספרות ,מה-15.3.2020 המספרה שלי סגורה זאת אומרת אין הכנסות בכלל את כל העובדים הוצאתי לחל׳ת וניסיתי לצמצם את כל ההוצאות שלי כל התשלומים הקבועים והשיקים שלי עדיין צריכים לרדת אבל אין הכנסות מה עושים,  ראיתי כתבה של ח׳כ שאול מרידור והוא אמר שהמספרות שלנו לא יפתחו בקרוב ואני אומר שיהיה מצב שרוב הספרים יצטרכו הכנסה והמדינה לא בדיוק תיתן להם כסף אז הם יעבדו מהבתים או ימצאו פתרון חלופי , אני אומר אפשר לעבוד אם הקופאיות עובדות בסופר ממוגנות אז גם אנחנו נתמגן נחטא בין כל לקוח את הכלים והעמדה שעבדנו נשמור על מרחק מרבי בין לקוחות ונעשה את המיטב בחזרה לפעילות להרוויח את הלחם שלנו בכבוד ולא להיכנס לסיבוב שלא נצא ממנו ולסגור בסוף את העסק

יהיה מצב שהענף לא יחזור לפעילות רגילה בעקבות הפוסט טראומה של אנשים מקרבה לאנשים אחרים ייקח שנה לפחות לחזרה לפעילות רגילה

הלקוחות שלי נואשים לתספורת חלקם ביקשו שאגיע אליהם חלקם רצו להגיע אלי הביתה ביקשו שאספר אותם בגינה ואפילו במרפסת אפילו היה בחור שהיה מוכן לשלם 200 שקלים לתספורת שאני גובה לו 50 שח ביום רגיל. לסיום תחייכו אני מבלה עם המשפחה והתינוק שנולד לי נהנה מכל רגע, בריאות לכולם.

מתחם הביוטי של זהבית מוריסי, מעצבת השיער של הסלבים בישראל ושגרירת לוריאל פרופסיונל טרמינל סנטר אור יהודה.

אני מאמינה שכל מה שקורה קורה לנו לטובה זה זמן טוב לעצור ולפנות מהחיים דברים פחות טובים שמבלי לדעת השפיעו על הקרמה שלנו זה זמן טוב להביט פנימה ולראות ולשאול אם ככה דמיינתי את החלום אם עכשיו שאני ממש שם מה היית רוצה לשפר ?אם יש דברים שאני חושבת שהם צריכים לעשות בצורה שונה ..ממש זמן טוב להשקיע במדיה אני אוהבת את חיי המדיה יש שם אינטראקציה בכל שעות היום עם אנשים מקסים זה המקום ללמוד ולהתפתח .
בקשות מיוחדות שקיבלתי מלקוחות ?
לא יותר מידי רק חיזוקים ואהבה כן מקבלת המון הודעות של בנות שלא יכולות יותר שאני הכי חיונית עבורם ושאותי לא היו צריכים לסגור לא אשקר זה הכי מחמיא לי בעולם שיצרתי לי את העולם הכיפי הזה שעוטף אותי ביום יום
אני יכולה רק לספר לכם שכל הלקוחות של הסלון מחכות כבר שאחזור לתת להן שירות
איך תשפיעו עלינו הקורונה לתווך הרחוק אף אחד עוד לא יודע כי אף אחד לא חזר משם כולנו באותה סירה .בדרך כלל בחיים אנחנו לומדים בעיקר מניסיון אני תמיד אומרת שאני יחזור משם יספר לכולם איך היה בחיים צריך לעבור דברים בשביל להבין לזה קוראים תובנה אם כולנו כל אחד יעצור רגע ויבין שמהרגע הזה הוא צריך ללמוד ולהבין הוא רק ירוויח כי בחיים או שאתה עושה מהלימון לימונדה או שאתה נשאר עם הלימון זה עניין של בחירה.
איך השפיעה עליך כל הזמן הזה מבלי לעשות כלום ?
זה היה זמן טוב מבחינתי לפתח דברים לבחון חומרים לשתף לתת כלים לדבר אל הקהל שלי ללמד אותם ולהשקיע קצת במותג שלי בקרוב משיקה את הסדרה לשיער דליל ושומני
והנה משהו טוב שקרה בגלל הקורונה עבדתי על מהדורה מוגבלת לגבר תתכוננו חוזרת וחוזרת בגדול.

אופיר מכבוש מעצב שיער בכיר ויו”ר התאחדות מעצבי השיער בישראל בקריאה לבעלי המספרות בישראל :

חשוב שנתלכד כולנו!
ההתאחדות וארגון מעצבי השיער זה הבית והמקום שלנו והקשר הישיר למשרדי הממשלה!!

עכשיו זה שעת מבחן לארגונים הגדולים!

ובינתיים הם נותנים עבודה ומאמץ אדיר להשפיע ולשנות את החלטות לטובתנו!!

נאמין נעשה ונצליח!
אזהרה:
חברים קולגות
קוסמטיקאיות ומעצבי שיער יקרים.

זוהי הודעת חירום
ישנם מעצבי שיער ואחרים מענפי היופי שעדיין
עובדים בבית או בעסק

וגורמים נזק לכולנו ע”י העברת הנגיף .

ובכך גם מאריכים את התקופה שאנו יושבים בבתים ללא הכנסה

ארגון הקוסמטיקאיות ,מעצבי השיער וההתאחדות המלאכה והתעשייה

רואים בחומרה את הנושא .

אני הייתי הוועד המבקר של העמותה הקודמת עם מישל מרסיה של התאחדות מעצבי השיער.

עמותה ללא מטרת רווח שעשתה רבות לספרים מול הממסד וגם מול עירית תא להגדרתנו כבית מלאכה

וההתארגנות הזו כמו רבות לפניה התמוססו מפאת תקציב שנגמר!

ולכן מתוך הבנה לחשיבות הארגון לענף וחוסר ההיענות של הממסד לקדם דברים עבורנו, הוחלט להתמזג לגוף גדול עם יכולות מוכחות שהוא גוף מייצג מעסיקים בעל אישור מנהל תקין!
שהוא היחידי שבחוק נמצאים בתוכו עובדי הכפיים גם הספרים והקוסמטיקאית ועוד..

היחידי שמגיש הצעות חוק ומנוהל עם לוביסטים ובאמת דואג לענפים השונים,,
כמבקר לשעבר אומר לכם
שאין דרך להגיע להישגים
אם לא נהיה ביחד!
ופה זה המקום
ועכשיו זה הזמן!
בוא וכולכם
צרפו עוד חברים!
שתפו מסר זה

אסף סיבוני ויחיאל מנהלי מתחם החלקות השיער ומדריכים בכירים להחלקות רחוב סוקולוב 89 רמת השרון

“המשבר הזה תפס אותנו לא מוכנים בעיצומו של שיפוץ המספרה .המצב בלתי נסבל אני יודע שלנו כמעצבי שיער יש את היכולת להתמגן ולעבוד לפי הנחיות משרד הבריאות מבלי לסכן את הציבור. ההתחייבויות שלנו רצות ,היומנים נמחקו לחלוטין מלקוחות שקבעו תורים לקראת שיא העונה.
בקשות מוזרות והצעות מפליגות מגיעות כל הזמן מלקוחות ואנשים , אנו בנימוס וסובלנות דוחים את כולם.
מפה קודם אנחנו שולחים מסר לעם ישראל נהיה חזקים ובעזרת השם נעבור את זה יחד. אחר כך אנו יעשה אתכן יפות וחלקות. בינתיים אתן מוזמנות לפנות אילינו בכל שאלה או בקשה בפייסבוק או באינסטגרם ואנו נעזור בשמחה.

מיטל שמשי קוסמטיקאית בכירה ומומחית לטיפולי פנים ומתן פתרונות לבעיות העור . רחוב לשם 25 ראשון לציון
 

” מצב לא פשוט ההכנסות שלי נעצרו ביום אחד. המדינה לא מראה כל סימן לעזור לי ואני נאלצת להתמודד עם התשלומים לרשויות, למוסדות, למכשיר הלייזר שרכשתי וכרגע לא עובדים. ומייצרים הכנסה. מרכזי הטיפולים שלי בתל אביב בבן יהודה 180 ובראשון לציון סגורים כעת לחלוטין. נראה מה יהיה אחרי המשבר . אני מאמינה שכל מה שקורה לנו הוא לטובה . אני מנצלת את הזמן ללימודי אונליין מכל העולם . בתקופת המשבר נערכתי להכנת ערכות ללקוחות שלי ולמי שפונה אליי ברשת. בתקופה זו כן יש דברים שחייבים לנצל לטיפול בעור הפנים שבימים כתיקונם זה יותר קשה לדוגמא:

טיפול באקנה היום בבית זה יותר קל והתוצאות אדירות וזאת מכיוון שהלקוח/ה יכולה להישאר עם התכשיר במשך כל הזמן הנדרש בבית “ולא להתבייש לצאת ” עם זה בחוץ. בנוסף טיפולי הבהרה לפנים אשר מצריכים פחות  חשיפה לשמש לאחר הטיפול .היום בטיפול בלקוחות בבית התוצאות מדהימות. הכנתי ערכות ואני מבצעת משלוחים לכל חלקי הארץ עם הדרכות וידאו ושיחות אונליין.” אני רוצה לשלוח מסר לעם ישראל של חוזק ובריאות נצא מזה יחד חזקות יותר .

ויקטור זוגבי מעצב שיער ומדריך בכיר לכימייה ותספורות מבית לחם

“המצב אצלנו קשה כמו ששמעת בבית לחם הסגר התחיל לפני כל הערים בגדה. אין לי דרך להתפרנס , הסגר הדוק ולא מאפשר תנועה של אנשים ברחובות. האכיפה על סגירת העסקים היא חזקה מאוד.
גם לאחר שהכל ייגמר אני רואה בעיה קשה לאנשים אין עבודה יותר,אין הכנסות ,עוד מעט לא יהיה להם מה לאכול אז אני לא חושב שמהר המספרות יחזרו לעבוד כמו פעם.
כאחד שנוסע לתחרויות ואירועים בכל העולם איך ענף המספרות יראה ביום שאחרי?
לדעתי האופנה תשתנה, אנשים יעזו יותר ,נראה קווים וגזירות שיגיעו ברוח התקופה וישפיעו על הענף, תהיה יצירתיות גדולה
אבל אני עדיין חושב שייקח זמן להתאושש מזה.

אני מכאן שולח בריאות לכל בני האדם באשר הם שנדע שלום בריאות זה הכי חשוב הקורונה הזו גרמה לכל העולם להבין שאנחנו מתעסקים בחרטא.שהכל זמני בחיים וזה הרגע ליהנות מהחיים היום .

 

 

אמיר זהבי – מנכ”ל רבקה זהבי פאות סניף ראשי רמת גן רחוב הראה 79

“45 שנה בתחום הפאות בישראל חשבנו שראינו הכל .לזה אף אחד לא ציפה . עשרות אלפי אנשים עם פאות רפואיות,ואסתטיות ללא טיפול שוטף בפאה ,המצב משפיע בריאותית על אותם אנשים. המדינה מזניחה את העצמאיים אנו מתמודדים עם כל התשלומים וההתחייבויות ,התשלומים לעובדים אבל מוצאים את העסק ללא הכנסות בתקופה זו.

אנו בחברה מלווים שנים ארוכות את תעשיית הבידור בכל העשייה סרטים ,סדרות ותוכניות טלוויזייה ,תאטראות , ואופנה ככלל.
גם בימים אלו גוייסו “בצו חירום” מחלקת הפאות שלנו לתוכניות שאתם רואים זהו זה,ארץ נהדרת,פרסומות,בובה של לילה ועוד רבים וטובים.
אנו ממשיכים בעת הזו לשמח את מדינת ישראל בשעות האלו .

מה יקרה לענף המספרות בישראל לאחר המשבר?

כל המשק ישתנה לא מה שהכרנו יהיה שונה,במתווה אחר , מחושבים יותר ,אחראיים יותר , ממוקדים יותר,אחוז גבוהה לא יתאושש ולא יוכל לחזור לעבוד. המשק יהיה ערוך לקבלת שכירים בתחום. ראש הממשלה שלנו מסדר לעצמו את השיער ומאפר לבד . המצב לא יימשך ודעתי אחרי החג ייתכנו שינויים ואולי אפשרות לפתוח במגבלות של משרד הבריאות.
המסר שלי לעם ישראל ולמעצבי השיער . זהו מצב חולף ממנו נצא חזקים יותר בברכת חג פסח שמח ובריאות וחזרה מהירה לשגרה.

 

בנימה אישית שלי אני דוד בלחנס בן 46 מנכ”ל ובעלים של בראש שיווק ופרסום ומגזין הדליין אומר את הדברים מתוך ראייה מקצועית תוך ניתוח השוק יותר  מ- 15 שנים . כן יהיה שינוי ושינוי עצום .אבל לטובה אם תתכוננו ותנצלו את המתנה שקיבלתם היום . הזמן לחשוב “ולחשב מסלול מחדש ” אנו בהדליין עמלים ימים כלילות לשנות ולענות על השאלות שלכם , לדחוף ולהשפיע במה שאנו יכולים, בכדי שלא יזניחו את הענף שלנו .אני קורא לכולכם מפה זה הזמן להתאחד תחת סיסמא ומטרה  אחת לכולנו “להציל את ענף המספרות והיופי בישראל”.

שלחו לי מייל info.barosh@gmail.com אני יענה לכל שאלה ואני כאן  לייעץ לכם מתוך ניסיון שלי
בליווי עסקים יותר מעשור זו המומחיות שלי זו ההבנה שלי זה הכשרון שלי עכשיו זה הרגע להצליח ולצלוח יחד את התקופה הזו.

אנחנו כאן בשביל להישאר בעזרת השם נעשה ונצליח.

 


עמוד זה נצפה: 1,179 פעמים

בואו לעדכן ולהתעדכן בכל מה שחדש בעולם היופי.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן