חיפוש באינדקס עסקים

הרבליסטה– סדרת התכשירים לשיער המבוססת צמחי מרפא

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 6 פברואר 2019

Print Friendly, PDF & Email

אם עוד לא שמעתם על הרבליסטה, אתם חייבים לעצור לרגע ולהתעדכן.

מוצרים לטיפול וטיפוח השיער, לשימוש מקצועי, על בסיס צמחי מרפא, שכדאי להכיר.
שאלנו בשבילכם את כל השאלות, וקיבלנו תשובות.

מה הייחוד של מוצרי הרבליסטה?

הרבליסטה הינה סדרת מוצרים לטיפול וטיפוח השיער המשמשת לטיפול מקצועי על בסיס פיטותרפיה- טיפול בצמחי מרפא. הצמחים מסייעים לניקוי וריכוך השיער, הם עשירים במינרלים ובחומצות אמיניות המסייעים להגנה על השיער מנזקי הסביבה ומזג האוויר ולשמירה על בריאותו. מוצרי הסדרה מסייעים לטיפול ושיקום שיער פגום ומקנים הגנה על הקרקפת ליצירת שיער בריא, זוהר ויפה. כפי ששיער צומח בהליך טבעי- כך טיפול אופטימאלי בשיער מתבסס על מקורות מהטבע.

מוצרי הסדרה פותחו לאחר מחקר שבדק את יתרונות השימוש בתמציות צמחים לטיפולי שיער. הסדרה מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית למיצוי גבוה במיוחד של צמחי מרפא, הגדלים בשדות בשיטות ייחודיות ומסורתיות. תכונות הצמחים נשמרות בתהליך המיצוי ויש לכך חשיבות רבה בתהליך הטיפול. המיצוי מגביר את הפעילות של כל צמח וצמח, אבל בצורה עדינה ולא אגרסיבית וכך הם פועלים בצורה המיטבית. הסינרגיה והשילוב בין תמציות הצמחים השונות במוצרי הסדרה, הן אלה שמאפשרות פעילות יעילה יותר.

על איזה צרכים עונים המוצרים?

המוצרים בסדרה מותאמים לכל סוגי השיער, ומסייעים לבעיות כגון: קשקשים, שיער שומני, שיער יבש מאוד, שיער פגום וקרקפת מגורה. המוצרים בטוחים לשימוש גם לאחר טיפולים כימיים כגון החלקה וצביעה. כבר מהחפיפה הראשונה השיער נעים, קל לסירוק ומלא חיוניות.

האם יש מצבים מיוחדים שקשה למצוא להם פתרונות בשוק שמוצרי הרבליסטה עונים עליהם?

מוצרי הסדרה הינם על בסיס פיטותרפיה- טיפול בצמחי מרפא. טיפול על בסיס צמחים מחזק את המחזור (recycling) הטבעי של השיער, מוצרי הסדרה מסייעים לבעיות כמו: קשקשים, שיער שומני, שיער יבש מאוד, שיער פגום, קרקפת מגורה וכן לשיער שעבר תהליכים כימיים כצביעה והחלקה.

מוצרי הטיפוח הרבליסטה

מוצרי הטיפוח הרבליסטה

היכן כלקוח ניתן להשיג את המוצרים?

את מוצרי הסדרה ניתן להשיג במספרות נבחרות ברחבי הארץ. את רשימת המספרות המלאה ניתן למצוא באתר herbaliste-professional.co.il

היכן כמעצב שיער אפשר להשיג את המצרים?

להרבליסטה מערך הפצה של סוכנים המשווקים את מוצרי הסדרה ישירות למעצבי שיער. הסוכנים מגיעים למספרות ומעבירים הדרכה על כל המוצרים ומשאירים מוצרים להתנסות.

מה היתרון/נות למעצבי שיער לעבוד דווקא עם המוצרים האלה?

היתרונות מובהקים. מדובר בסדרה ישראלית ייחודית שאינה משמשת רק לצורכי טיפוח אלא מספקת פתרונות לטיפול ושיקום שיער פגום והגנה על הקרקפת, והכל על ידי מיצוי של צמחי מרפא. נמכרת באופן אקסקלוסיבי במספרות נבחרות בארץ.

האם יש במוצרים פתרונות ייחודיים לבעיות ספציפיות? האם נבדק מחקרית? מה בדקו ומה מצאו?

יעילות חומרים פעילים צמחיים הוכחה מחקרית. תמציות צמחים שומרות על רמת חומציות בעור הקרקפת ועל כמות נכונה של שומן טבעי המגן על הקרקפת ועל השיער. הסדרה מכילה שלושה סוגים עיקריים של צמחים:  צמח הרוזמרין – ידוע כמסייע לחיזוק השיער, מעניק ברק, מגן על הקרקפת ומסייע למניעתו גירויים. בעל אפקט ממריץ ומסייע בזירוז זרימת הדם. צמח הפוליגונום – ידוע כמזין ומשקם את השיער, מעניק מראה בריא וחזק. שומר על איכות השערה ומזין קצוות שרופים ויבשים. צמח ער אציל – מוכר כתורם לחיזוק, רכות וגמישות, ניקוי השיער והקרקפת ומשפר את זרימת הדם לקרקפת.

הסדרה המקצועית למספרות פותחה בשיתוף פעולה בינ”ל מדעי צרפתי- גרמני עם חברת “מורז צמחי מרפא” המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים לעור, המיועדים לטיפול, לטיפוח ולשיקום העור מכף רגל ועד ראש, על בסיס צמחים, לפי תקנים וסטנדרטים בינ”ל מחמירים, תוך הקפדה על בקרת איכות, אמינות ותנאי ייצור קפדניים. החברה משקיעה בהוכחת יעילות המוצרים במעבדות, אוניברסיטאות ומכוני מחקר בכל העולם, כולל בצרפת ובאנגליה.

המוצרים מיוצרים לפי אג’נדה ירוקה שאינה מזהמת את הסביבה, וללא ניסויים בבע”ח, מופחתי מלחים, ללא פרבנים וללא SLS.

סדרת מוצרי הרבליסטה נמכרת במספרות נבחרות ברחבי הארץ.
רשימה מפורטת באתר
www.herbaliste-professional.co.il

 

הקליקו למידע נוסף על מוצרי הרבליסטה

סדרת מוצרי טיפוח לשיער Herbaliste

להזמנות:
טלפון: 04-6597138
 Herbaliste.professional@gmail.com

 

 


עמוד זה נצפה: 1,320 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן