חיפוש באינדקס עסקים

הקוסמטיקה חוברת לפלסטיקה עם ד”ר קליין

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אפריל 2016

Print Friendly, PDF & Email

הקוסמטיקה חוברת לפלסטיקה עם ד”ר קליין

ראיון מיוחד עם ד”ר קליין

לאחרונה נפגשתי עם ד”ר קליין כדי שיחבר את עולם הקוסמטיקה עם עולם הניתוחים הפלסטיים

ומאוד הופתעתי לגלות שיש הרבה מן המשותף לשתי העולמות לפניכם הראיון הבלעדי שהעניק ד”ר קליין .

 

1- עם למעלה מ 20 שנות ניסיון כפלסטיקאי – מה השינוי התודעתי הגדול ביותר שקרה בתחום הרפואה הפלסטית ? ואך הדברים יראו בעוד 10 שנים מהיום ?

תשובה : מה שהשתנה בכירורגיה הפלסטית לאחרונה זה הניתוחים היותר קטנים ממוקדים שבהם זמן ההחלמה הוא מהיר

יום יומיים החלמה זה בעצם הולך להיות העתיד של הפלסטיקה שבהם המטופל לא צריך לחכות לגיל מאוחר ואז לגלות שהכול נפל ואז הוא צריך ניתוח גדול ומסורבל עם זמן החלמה איטי , אלא ניתוחים קטנים כול פעם בגיל מוקדם בשיטות מתקדמות מאוד במרפאות שלנו ללא ביה”ח לשם הרפואה הפלסטית הולכת .

בעוד 10 שנים תהיה הרבה עבודה עם תאי גזע שבעצם זה לקחת מהמטופל עצמו את החומרים שאנחנו צריכים על מנת לטפל בו כמו שומן עצמי שאנחנו יודעים להפיק ממנו תאי גזע

2 – ביחס למה שקורה באירופה – מה אתה יכול לומר על קהל הלקוחות הישראלי המגיע לניתוחים פלסטיים?

תשובה : ביחס לאירופה אנחנו מדינה מאוד מתקדמת מבחינה טכנולוגית וניתוחים באיכות מעולה , הרבה רופאים מאירופה מגיעים לארץ כדי לעבור השתלמויות בניתוחיים פלסטיים .

אני בעצמי גם נוסע ללמד רופאים בחו”ל באיטליה בצרפת וגרמניה ככה שאנחנו בהחלט נמצאים במקום גבוה על המפה .

שוב ביחס לאירופה אני חושב שם אנחנו רואים יותר גברים שמגיעים לניתוחים פלסטיים פה עדיין הגבר הישראלי הוא פחות מרגיש את הצורך אבל לאט לאט זה גם משתנה בארץ , אם פעם אחוז הגברים היה 10% אז היום יש כבר בין 20 ל 30 אחוז גברים שמגיעים לטיפוליים בעיקר שחקנים מגישי טלוויזיה ואנשים שההופעה החיצונית חשובה להם אז רואים יותר ויותר גברים שמגיעים .

באירופה גם בעיקר בצרפת ואיטליה נכנס חזק מאוד כול עניין הניתוחים הקטנים שאפשר לעשות אותם גם בהפסקת הצהריים או בסופי שבוע שם זה מאוד מאוד מקובל וגם בארץ זה מתחיל להיכנס חזק לתודעה .

3 – מה גרם לך לקום יום בהיר אחד ולהחליט שחלק מקהל היעד שלך יהיו קוסמטיקאיות ? ולהתחיל לפתח מוצרי טיפוח ייעודיים ?

תשובה : כול הנושא של ביה”ס לקוסמטיקה שאני פתחתי נבע מאיזה שהוא צורך של החיבור של הרפואה הפלסטית עם הקוסמטיקה , ולמה כי ברגע שעשית ניתוח למתיחת פנים אז בזה לא הסתיים הניתוח אחרי זה צריך לטפל בעור ולטפל בטקסטורה ובנפיחות ולשקם את העור, ואני חיפשתי מענה לדברים האלו ובעזרת הקוסמטיקאיות.

אנחנו מלמדים אך להכין את העור לפני הניתוח ואך לטפל בעור אחרי הניתוח אז מטופלת לא תגיע למשל עם עור אקנטי מה שפעם היה קורה פה, הקוסמטיקאית כבר מכינה אותה לפני .

יש לנו תכשירים מיוחדים היא יודעת להכין אותה לעשות את הליחוח של העור הידרציה ולנקות את העור שלא יהיה עם פצעים שיהיה סטרילי , וגם לאחר הניתוח לבצע ניקוז לימפתי אם זה פילינגים עדינים ושיקום של העור ולאחר מכן אז יש מערך שלם כאשר המנתח סיים את הניתוח הוא מעביר את המטופל לקוסמטיקאית שהיא יודעת לתת את כול המענה , על זה מבוסס כול ליין המוצרים שפיתחנו .

4 – איזה קוסמטיקאית היית מזמין לבוא ללמוד אצלך ? איזה קוסמטיקאית צריכה את הידע הזה ?

תשובה : לדעתי כול קוסמטיקאית שרוצה להיות פרה רפואית או רפואית שרוצה לתת מענה למטופלים שהם לפני ניתוח או אחרי חייבת את הידע הזה, וכול קוסמטיקאית שרוצה להעמיק את הידע שלה בנושא העור והניתוחים הקוסמטיים

5 – אחרי סיום הלימודים מה ההבדל בין קוסמטיקאית שלמדה אצלכם לבין זו שלמדה בביה”ס אחר וקיבלה תעודת קוסמטיקאית של כול ביה”ס אחר או התמ”ת ?

תשובה : אני חושב שקודם כול , כול נושא של לימוד וכול נושא של ההעמקה הוא מאוד תלוי בסוג התלמיד עצמו .

בתי הספר בארץ הם מצוינים יש כמה בתי ספר בארץ ואני חושב שזה עניין של כימיה והתחושה יש כאלו שמעדיפים בית ספר מאוד גדול או בית ספר קטן ואינטימי זה תלוי בהמון גורמים .

אנחנו משתדלים אני משתדל לתת המון מהחלק הרפואי את הצד הרפואי .

מאוד מאוד חשוב לי שמי שבאה ללמוד אצלי תבין את כול החלק הרפואי את כול הזואולוגיה והאנטומיה שעומדת מאחורי הטיפול הקוסמטי .

ולכן בבית ספר שלנו אנחנו מראים להם ניתוחים , יש לי כאן מרצים מכול התחומים ברמה הכי גבוהה .

למשל אנחנו עושים להם יום גניקולוגיה אני מביא את הפרופסורים הכי נחשבים בארץ וגם נותנים להם יום עם רופאי עור ועוד הרבה .

אני רואה בזה חינוך שהוא מאוד חשוב להתקדמות שלהם ובסופו של דבר יעזור להם לטיפול שיתנו למטופלת שלהם .

אנחנו ממשיכים גם קשר עם הקוסמטיקאיות גם אחרי סיום הלימודים שלהם כאן עם כנסים והשתלמויות אנחנו מעדכנים אותם לגבי כול החידושים בעולם.

6 – ליין המוצרים המעולה שלך האם הוא כולל תכשירים שלא היית מניח בידיים של קוסמטיקאית שלא הוכשרה אצלכם ? למה לא ? מה יש בהם שהוא מחוץ לתחום הקוסמטיקאיות שלא הוכשרו על ידיכם ?

תשובה : כול ליין המוצרים שלנו באישור משרד הבריאות ועומדים בתקנים הנדרשים.

אני תמיד אומר לקוסמטיקאיות תמיד תשתמשו בפחות מקסימום תעשו עוד טיפול , הכי חשוב זה קודם כול לא להזיק.

7 – הלקוחות של הקוסמטיקאיות בארץ – למה הן צריכות לחפש קוסמטיקאית שהוכשרה על ידיך? מה היתרון עבור לקוחת הקצה ? ואיך תפיסת השיווק מתבצעת במרכזים המורשים?

תשובה : כי הלקוחה מקבלת מכלול את המקסימום שהיא יכולה לקבל בכול הנושאים של שיקום עור והכנה לפני ניתוחים, ובכלל כול טיפול קוסמטי בצורה המעמיקה שיכולה להיות כולל אבחון נכון התאמה אישית לסוג עור שלה ואת המוצרים הטובים ביותר שמתאימים לה .

לגבי תפיסת השיווק אנחנו לא מכירתיים לא תראה אותנו בפרסומות ברדיו או טלוויזיה  אנחנו מאמינים בשיטת פה לאוזן ובאיכות ללא פשרות אני מאוד מאמין באיכות שזה בסופו של דבר הקלף המנצח וזה הקלף שלנו.

8 – האם שחשבת והתחלת לפתח את סדרת המוצרים שלך ,האם זיהית צורך לפתח מוצר שלא היה קיים קודם ? לשפר מוצר קיים ? אם כן מהו?

תשובה : אני לא מסתכל על מה קיים ומה לא אני יותר מסתכל על הצורך במוצר מסוים שיעזור למטופל ,

לא מעניין אותי אם לחברה כזאת או אחרת יש מוצר שלי אין , אני מפתח מוצרים לפי צורך של המטופלים שלי על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר .

אם יש נושא של פצעי האקנה לדוגמא אז אני תוקף את הנושא הזה הכי רחוק שאני יכול להגיע על מנת ליצור מוצר שהכי יתאים לקוסמטיקאיות להגיע לתוצאה הכי טובה אנחנו מטפלים ב90% מסוגי פצעי האקנה ללא תרופות רק עם המוצרים שלנו

9 – בין ליין המוצרים הנושאים את שמך – יש סדרה או תכשיר ספציפי שמוביל במיוחד נקרא לזה “מוצר מדף חובה”? שכל קוסמטיקאית חייבת שיהיה לה. ברמת הפעילות שלו? בתוצאות?

תשובה : יש לנו מה שנקרא ערכות חכמות שזה בעצם מספר מוצרים שיפתרו את הבעיה שיש ללקוח לפי סוג העור.

10 – מה החזון שלך לגבי מרכז הלימודים? לאן אתה מוביל אותו? לאן אתה שואף להגיע איתו ?

תשובה : היום כבר חלק מהמרכז לימודים שלנו אנחנו מפעילים באיטליה ואני שואף שיבוא ללמוד כאן מכולם העולם .

11 – בהזדמנות זו – יש איזה מסר שהיית רוצה להעביר לציבור הקוסמטיקאיות בארץ? משהו שאתה רוצה לנצל את הבמה הזו ולומר להן ?

תשובה : המסר שאני רוצה תמיד להעביר להם זה הדבר הכי חשוב והוא הקשר האישי עם הלקוחות להכיר אותם לעשות אבחון נכון של העור ולהתאים את הטיפול האישי לא לנסות למכור ולמכור ולמכור .

דר דב קליין קרדיט אסף לב

 


עמוד זה נצפה: 1,679 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן