חיפוש באינדקס עסקים

הפרזנטורים של INDOLA מציעים את המראה לנשף 2015

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

הפרזנטורים של INDOLA מציעים את המראה לנשף 2015

נשף הסיום של שנת הלימודים ממש מעבר לפינה. בחרנו שימלה, איפור ובן זוג, מה שנשאר הוא להחליט על התסרוקת המושלמת לערב חשוב זה. הפרזנטורים של מותג השיער “אינדולה” מציגים את המראה הנכון לנשף.
כדוגמניות להפקה, כל מעצב שיער בחר יוטיוברית מצליחה בכדי להביא את חזונו לחיים. היוטיובריות הן בעלות ערוצי יופי העוסקים בטיפוח ובאיפור כאשר לכל אחת יש אלפי רשומים לערוץ.
מעצבת השיער מירי אהרון (קריית טבעון) : בחרה תסרוקת נועזת. “קיבלתי השראה מתספורות המוהיקן של טרנד הפאנק. בחרתי במראה אמיץ ונועז, שונה בתכלית מהמראה היום יומי של נטלי– אני מאמינה שהנשף הוא הזדמנות לשנות את המראה הרגיל והשגרתי”.
מעצב השיער אמיר בקשי (חולון) : בחר להיצמד לתסרוקות הקלאסיות המאפיינות ערבים מסוג זה. “בחרנו תסרוקת חצי אסופה, מאוד אלגנטית אך לא מבוגרת מדי, כזו שתתאים לגיל של סיום התיכון וכמובן לערב המשמעותי. התסרוקת לא מלוכלכת מדי ולא עשויה מדי היא פשוטה לביצוע וניתן להשיג את המראה גם לבד בבית. כל מה שצריך לעשות הוא לאסוף את החלק העליון, בחלק התחתון לעצב בעזרת מקלון עיצוב/ מחליק קרמי תוך כדי יצירת נפח בקודקוד”.
מדריך ראשי גדעון קוסמטיקס רם כהן:  בחר מראה נסיכתי התואם את המעמד והגיל של האירוע. השגת המראה פשוטה מאוד, מפזרים את השיער ועל ידי מקלון עיצוב יוצרים בקבוקים. לסיום, משתמשים בספריי מקבע כדי לשמור על תסרוקת עמידה, יציבה ושתחזיק לאורך כל הערב  במהלך הריקודים”.
מעצב השיער שמואל מיכלסון (רחובות): מאמין שבלילות חשובים כמו נשף סיום התיכון חשוב ליצור מראה בוגר שימחיש את המעמד החשוב. “קיבלתי השראה מהרומנטיות של שנות ה60. היה חשוב לי ליצור סטייל בוגר אך קליל. בחרתי לאסוף את השיער לקוקו גבוה (עד בערך גובה קארה) ליצור תלתלים ע”י שימוש במקלון עיצוב כדי להשיג מראה מלא תנועה ועם תלתלים גדולים ופתוחים”.
Hair Fashion רבקה זהבי – אמיר זהבי (רמת גן) : בחרנו ליצור מראה אופנתי וצעיר, צבענו את השיער בגוון אדום עמוק ובעזרת תוספות שיער טבעיות הוספנו נפח וגובה לשיער להעניק מראה אובאלי מושלם למבנה הפנים. את שאר השיער אספנו בצמה “מרושלת” בה שילבנו גוונים של סגול/חציל/אדום.
מעצב השיער דודי יפרח (מגדל העמק) : בחרנו ליצור תסרוקת שמתאימה למעמד המיוחד אך תשמור על מראה נקי ורך התואם את הגיל. אספנו את השיער לקוקו מאוד רך ושילבנו צמות ליצור מראה יותר מתוחכם.
מעצב השיער שמואל שמואל (גדרה): “בחרתי מראה שיער מרושל בהשראת האופנה הספרדית. מראה שיער מעט מרושל מתאים מאוד לפעילויות מסוג ריקודים המאפיינים את נשף הסיום. התסרוקת מותירה את השיער רך ונעים למגע והמראה טבעי וחופשי”
הפרזנטורים של של חברת אינדולה מציעים... הפרזנטורים של של חברת אינדולה מציעים... הפרזנטורים של של חברת אינדולה מציעים... הפרזנטורים של של חברת אינדולה מציעים...

עמוד זה נצפה: 1,960 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן