חיפוש באינדקס עסקים

המרכז להחלקות שיער ותוספות שיער בראשון לציון –הייר בוטיק

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 15 ספטמבר 2019

Print Friendly, PDF & Email

סלון בוטיק הייר בוטיק, המספרה בראשון לציון של מעצב השיער עידן אלוק היא מרכז מקצועי להחלקות שיער ותוספות שיער.
המוטו המוביל של עידן אלוק, מעצב השיער המקצועי והמנוסה , הוא זה שמבטיח ללקוחות המספרה שיער לא פחות ממושלם, כשמדובר בהחלקות שיער ותוספות שיער.

החלקות שיער בראשון לציון

הבחירה בהחלקת שיער אצל עידן אלוק מעניקה לך את השקט הנפשי בידיעה שמקצוען אמיתי מאבחן את מצב שיערך, מקשיב לך ומתאים עבורך בדיוק את הטיפול הנכון לשיערך.

החלק בפתיחת תלתלים, שמיועדת רק להרגעה של התלתלים בשיער, לפתיחה שלהם ולהשגת שיער מעט יותר חלק, יותר גלי ופחות מתולתל וכלה בהחלקת שיער שמשאירה אותך עם שיער חלק וישר לגמרי, עידן אלוק הוא המקום להגיע אליו כדי להגשים את החלום.

בסלון בוטיק של עידן משתמשים רק בחומרים האיכותיים ביותר, רק באלה המאושרים על ידי משרד הבריאות. עידן מבצע החלקות שיער ללקוחותיו רק אחרי שהחומרים עברו את הסינון המקצועי שלו ועמדו בתאנים הנוקשים שהוא דורש עבור לקוחותיו.
חוסר הפשרות בנושא האיכות הוא שמאפשר לך להיות נינוחה ורגועה בידיעה שרק הטוב ביותר מונח על שיערך, ושתוצאה תהיה פשוט מושלמת.

אם זו החלקת קראטין, החלקה אורגנית, החלקה יפנית, או החלקות שיער ממותגות אחרות, עידן אלוק פיתח שיטות מקצועיות וייחודיות להחלקת שיער המאפשרות לך ליהנות מהתוצאה של שיער חלק, מבריק, בריא ומשיי לאורך זמן.
מיד לאחר טיפול ההחלקה יעניק לך עידן ייעוץ אישי בנושא השמירה על השיער ועל התוצאה לאורך זמן.
המשך טיפול בייתי, שימוש בתכשירים הנכונים שיבטיחו את שביעות רצונך לאורך כל הדרך.

תוספות שיער בראשון לציון

אם את חולמת על שיער ארוך יותר, מלא יותר, במראה עשיר יותר, או אם את מתמודדת עם שיער דליל, התקרחות נשית, נשירת שיער מוגברת – כך או כך הפתרון המושלם עבורך הוא תוספות שיער אצל עידן אלוק בסלון הייר בוטיק בראשון לציון.

המטרה של עידן היא ברורה ומוגדרת. להעניק לך את השיער המלא, הארוך והמושלם שאת רוצה בדרך הכי בטוחה ובריאה לשיער הטבעי שלך, ללא פשרות על איכות, הן מבחינת סוגי השיער בו משתמש עידן לתוספות שיער והן מבחינת הטכניקות לחיבור תוספות שיער.

עידן אלוק משתמש רק בשיער 100% טבעי, שיער אדם איכותי לתוספות השיער.
לפני תחילת העבודה הוא מאבחן בקפדנות את מצב השיער הטבעי שלך, מתכנן היטב את כמות השיער לה את זקוקה כדי להגיע לתוצאה מושלמת, את המיקום המדויק של כל קווצת שיער, כך השיער ייראה נהדר בלי להכביד או לסכן את השיער הטבעי שלך.
התוצאה, תוספות שיער שיהיו נוחות בחיי היומיום, בלתי נראות, ומחמיאות בכל מובן.

 

עידן אלוק, סלון בוטיק בראשון לציון, מעצב השיער שאת יכולה להגיע אליו להחלקות שיער ותוספות שיער בביטחון מוחלט שעשית את ההחלטה הנכונה, שאת מפקידה את השיער שלך בידי איש מקצוע ממדרגה ראשונה, ויותר מזה – פרפקציוניסט חסר פשרות שיבצע עבורך את העבודה המדויקת ביותר ויעניק לך את התוצאה המושלמת.

התקשרי לקבוע פגישת ייעוץ אישית עם עידן: 072-3934511

המרכז להחלקות שיער ותוספות שיער בראשון לציון –הייר בוטיק

הקליקי למידע נוסף על החלקות שיער ותוספות שיער בראשון לציון


 המרכז להחלקות שיער ותוספות שיער בראשון לציון –הייר בוטיק

הצטרפי אל עידן אלוק בפייסבוק
עיקבי אחרי הייר בוטיק באינסטרגם

 

 

 


עמוד זה נצפה: 510 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן