חיפוש באינדקס עסקים

המברשת הרטובה עולה לארץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

המברשת הרטובה עולה לארץ

המברשת הרטובה עולה לארץבמבט ראשון, המברשת הרטובה נראית כמברשת רגילה אבל שימוש אחד בלבד יבהיר לנשים, גברים, וילדים מדוע זו המברשת הטובה בעולם להתרת קשרים. גם בשיער רטוב וגם  ביבש, המברשת מתירה קשרים במהירות, ללא נזק לשיער  וללא כאב אפילו בשיער הכי בעייתי תודות לסיבים המיוחדים שלה.
עד היום רובנו לא ייחסנו חשיבות לטיב מברשת השיער ופשוט הינו קונים מברשת לפי המחיר והיופי שלה. אבל חשוב לדעת שיש קשר בין בריאות ומראה השיער שלנו וטיב המברשת, כיוון ששימוש לא נכון במברשת לא מתאימה תולש ופוגם בשיער שאותו אנחנו כל כך רוצים לטפח. כאשר השיער רטוב אזי איכות המברשת חשובה פי כמה. הסיבה לכך היא שהשיער עשוי מחומר שנקרא קרטין, אותו חומר ממנו עשויות הציפורניים.  כפי שהציפורניים מתרככות לאחר אמבטיה חמה, כך גם השיער מתרכך והברשתו בצורה לא נכונה גורמת לקריעה, תלישה ושחיקה של השיער ואת רואה את הנזקים, יום יום, בשיערך העייף עם הקצוות המפוצלים ובכמות השערות המטרידה שאת מסירה מהמברשת..
לכן כל מעצב שיער יגיד לך שאסור לסרק שיער רטוב כי זה הורס את השיער אבל בפועל את הרי מסתרקת תמיד אחרי המקלחת בשיער רטוב.. ובדיוק לשם כך פותחה המברשת הרטובה שיודעת לטפל נכון בסירוק שיער גם כשהוא רטוב. ובגלל שהמברשת הרטובה נותנת פתרון לבעיה כל כך נפוצה היא נהייתה המברשת המקצועית הכי נמכרת בארה”ב והיא משווקת כעת בעשרות מדינות ברחבי העולם.
הסוד של המברשת הוא בסיבי המברשת החכמים, עם טכנולוגית IntelliFlexTM. הסיבים דקים במיוחד אך חזקים מאוד, יודעים מתי להיות רכים ומתי קשיחים ומאפשרים סירוק עדין, בריא וללא כאבים. הגמישות משתנה בהתאם להתנגדות השיער ומונעת משיכה, קריעה, ושבירה של השיער.

המברשת מיועדת כמובן לנשים עם כל סוגי השיער כולל נשים הסובלות מנשירה המברשת הרטובה עולה לארץמוגברת ונשים עם שיער פגום כתוצאה מטיפולי חום (פן והחלקה) ושימוש בכימיקלים (צבע) שהשיער שלהן שביר במיוחד. היא גם מתאימה לשימוש גם עם פאות ותוספות שיער כי העדינות שלה מונעת תלישה של השערות היקרות וכן כי הסיבים לא נתפסים בחיבור לשיער הראש.
גם הגברים החוששים מהתקרחות, ייהנו משימוש במברשת, העיסוי שהיא מעניקה בעת השימוש בה מועיל לזרימת הדם באזור והעדינות של המברשת דואגת שגם השיער הדליל והעדין ביותר לא יישבר ויותר שיער ישאר על הראש.
ילדים והוריהם מאוד ייהנו מחוויית הסירוק במברשת כי המברשת הרטובה פותחת קשרים במהירות וללא כאבים . המברשת גם בנויה בצורה חזקה שמבטיחה שימוש לאורך זמן ועמידות בנפילות.

המברשת הרטובה אהובה על נשים, גברים, וילדים בכל הגילאים – גם כאלה שבורחים למראה מברשת! היא מעולה גם להברשת תוספות שיער ופיאות, ומתאימה לשימוש במקלחת, אחרי המקלחת, במספרה, בים או בבריכה. בכל מקום, בכל מצב, הברשה במברשת הרטובה משאירה שער יפה, רך, בריא וללא קשרים. זו המברשת שכולם רבים עליה, אז ממומלץ לנצל את מגוון הצבעים ולקנות אחת לכל בן משפחה.

המברשת הרטובה, החידוש האחרון בעולם מוצרי השיער


עמוד זה נצפה: 2,166 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן