חיפוש באינדקס עסקים

החלקת מג’סטיק בקריות

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 17 פברואר 2019

Print Friendly, PDF & Email

אם שמעת על החלקת מג’סטיק, אם ראית מישהי עם שיער חלק, מבריק שנראה פשוט מושלם, שאמרה לך שזו החלקת מג’סטיק ואת מחפשת מומחים שיעניקו לך את השיער החלק והמושלם הזה – המשיכי לקרוא.

החלקת מג’סטיק נחשבת לפריצת דרך חדשה בתחום החלקות השיער, אחת התכונות המרכזיות של החלקת השיער הזו היא היכולת לשקם שיער פגום, לחזק את השיער, לתקן פגמים, לסגור סדקים בשיער תוך כדי החלקתו.
מיד לאחר ההחלקה ניתן להינות משיער חלק ומבריק ללא פריזים, נוח לסידור ומרשים.

החומרים הפעילים בהחלקת מג’סטיק הם שמן קויאר, חומצות אמינו, פרוטאין טבעי, ושמן ארגן.
החומרים בהחלקת מג’סטיק בטוחים לשימוש ואין בהם חומרים כימיים מסוכנים או מזיקים, ללא פורמלין, ללא ריחות ואדים מסוכנים ובאישור של משרד הבריאות.
להחלקת מג’סטיק מספר רמות ריכוז ופורמולות ייחודיות לפתרון בעיות ספציפיות בשיער הלקוחה, כך שתמיד ניתן להבטיח את התוצאה המושלמת.

מיכוס, ממספרת מיכוס ודורית בקריות, פרזנטור ומדריך בחברת מג’סטיק ישראל מסביר לנו:
“לא כל סוג החלקה היא הכי מתאימה לכולן. אבחון השיער, תשאול של הלקוחה ובירור מעמיק לגבי ההיסטוריה של השיער שלה הם ממש חובה על מנת להבטיח תוצאה מושלמת. אנחנו מבצעים סוגים שונים של החלקות שיער, וממליצים על החלקת מג’סטיק רק כשהיא הפתרון הכי מתאים ללקוחה. בכל מקרה אנו מבטיחים שתצאי עם שיער חלק ומדהים, וכדי לעשות זאת אני מזמינים אותך להגיע לפגישת ייעוץ ואבחון לשיער, ללא התחייבות או תשלום”

החלקת מג’סטיק בקריות,  אצל מיכוס ודורית מתחילות תמיד באבחון מסודר וקפדני של מצב השיער, בחינה מדוקדקת של השיער והחלטה מקצועית לגבי סוג ההחלקה ותוכנית העבודה שתעניק ללקוחה את התוצאה המיטבית ואת החיוך המאושר ביותר.

רוצה ליהנות משיער חלק ומושלם?
התקשרי וקיבעי לעצמך פגישת ייעוץ ואבחון עם המומחים להחלקת מג’סטיק בקריות: 072-3934484
הצטרפי אל מיכוס ודורית בפייסבוק

עיקבי אחריהם באינסטגרם

 

 


עמוד זה נצפה: 2,854 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן