חיפוש באינדקס עסקים

הגיע הזמן להגיד תודה!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 ספטמבר 2017

Print Friendly, PDF & Email

הגיע הזמן להגיד תודה!

לכל המשתתפים בהרמת אירוע השנה ולאורחים שנכחו .
אני רוצה להודות לכם והלוואי ויכולתי באופן אישי.
קודם כל לאורחים, מעצבי השיער, עובדיהם ומשפחותיהם שהגיעו לאירוע מכל קצוות הארץ להיות חלק מהחוויה ונתנו לי להבין עד כמה המותג שוורצקופף פרופשיונל חשוב לכם ועוד יותר הוכחתם שתחושת הבית והמשפחתיות שאני מנסה לתת חשובה ולכן ולא אפסיק להשקיע במותג שמספק לכולנו גאווה גדולה.
כבוד גדול וגאווה עצומה להיות המותג שחיבר באירוע אחד של אופנה לקוחות מהמגזר הערבי, המגזר החרדי, חיילים בודדים מעמותת אח”י, משלחת שוורצקופף מתורכיה שהגיע עם מנכ”לית החברה ויקי מונטרו ומנהלת השווק שילה הפר.
אני מצדיע וגאה להיות מנהל של צוות מיוחד ויקר לליבי שנותן מעצמו כל שעה וכל יום להצלחת המותג בישראל ומשנה לשנה מייצר צמיחה והצלחה שאינה מובנת מאליה, בלעדיהם לא יכולתי להביא את המותג להיות מספר 1 בישראל .
מנהלת שווק דבי פסח
מנהלת מותג קרין שפרן
מנהלת מותג סיוון וקסברג
מדריך טכני יגאל ביטון
מנהל ערוץ סיטונאים וסוכן בכיר : מושיק אגוזי
סוכנים ישירים אבי כהן , אתי ברגמן , חיים סיבוני , אילנית אדרי , ליאור ליבוביץ .
החטיבות התומכות בחברת הנקל ובראשם הנשיא שמואל נזנין .

תודה ענקית וגדולה לצוות שהרים את האירוע הגדול במדינת ישראל ואף מחוצה לה , צוות מדהים מקצועי של מעל 100 בעלי מקצוע מהשורה הראשונה במדינת ישראל בניצוחו וניהולו של אלון אולדסמן מחברת אישונים הפקות ויזמות המלווה אותנו 5 שנים מאתגרות וכובש כל יעד שנדרש ממנו ובבימויו של שי טובול המוכשר.
שגרירי שוורצקופף ישראל שעמלו ונתנו מעצמם , עזבו את העסקים שלהם וכל זאת כדי להרים מופע בקנה מידה עולמי : רפאל טפלוב, סיוון מדמוני, קובי בורוכוב, עידן בר והמדריך יגאל ביטון .
אני מוריד את הכובע בפני ריצרד אשפורת ואנשי הצוות שהגיעו איתו: פייר, אנדרי וסופי שהוכיחו את הרמה שלהם, השקט הנפשי והמקצועיות בכל דקה במהלך שבוע לפני האירוע והרימו מופע שיער שרואים רק בבירות הגדולות בעולם .
כמו כן ברצוני להודות למגזין הד ליין בניהולו של דודו בלחנס, משרד יחסי ציבור הראל מורדי וביחוד למנהלת תיק לקוח טל דקל המדהימה על הסיקור התקשורתי הנרחב שזכינו ועוד נזכה
תודה לכולכם , בזכותכם שוורצקופף פרופשיונל מוכיח וימשיך להוכיח שהוא המותג מספר אחת בישראל.
להתראות באירוע הבא .
שמוליק כהן
שוורצקופף פרופשיונל
Country Manager B Professional Israel

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 1,668 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן