חיפוש באינדקס עסקים

דודו ושמעון אדרי – עיצוב שיער בעכו

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 11 מרץ 2019

Print Friendly, PDF & Email

דודו ושמעון אדרי ל- L’Oreal Professionnel 

אחים המנהלים יחד מספרה מצליחה בעכו וידועים בעיר ככאלו שאי אפשר להתעלם מהסגנון המיוחד שלהם, מגשימים חלומות יופי לנשות הצפון כבר קרוב ל20 שנים ואפילו סלבריטאיות כמו עדן בן זקן פוקדות את המספרה.

בשנת 2017 התמודדו יחד עם עוד 200 ספרים מכל רחבי הארץ בתחרות “טרנד ויז’ן”, בסופו של דבר דודו זכה במקום הראשון ושמעון במקום השני. הם נבחרו לייצג את ישראל בלונדון, כאשר האחד מוביל והשני אסיסטנט. הרעיון מאחורי ההתמודדות אחד נגד השני הייתה על מנת להגדיל את סיכוייהם לזכות בתחרות.

דודו ושמעון אדרי-עיצוב שיער עכו

דודו ושמעון אדרי-עיצוב שיער עכו

כחלק מההכנה של האחים לתחרות העולמית, הם נסעו לתל אביב על מנת לחפש לעצמם מלתחה שתתאים ללונדון, בעת סיבוב הקניות נתפס בעיניה של מלהקת הסגנון המיוחד שלהם: הזקן הטרנדי הארוך, הקעקועים והבגדים האופנתיים, שזו מיד ליהקה אותם לקמפיין אונליין של חברת CO&GOLF לצד  שמות מוכרים מהתעשייה כמו: רונית יודקביץ’, איגי וקסמן, ג’ני צ’רוואני, יוליה פלוטקין ועוד.

דודו אדרי, בן 37 נשוי ואב ל2, בתחום עיצוב השיער למעלה מ-20 שנה, מתמחה בגזירה מיוחדת תוך כדי התאמה וייחודיות ללקוחה, שותף עם אחיו שמעון, בן 38 נשוי ואב ל2, מתמחה בכימיה ובטכניקות צביעה מיוחדות. כבר מגיל 15, זוכרים את עצמם דודו ושמעון צובעים את השיער של אמם וסבתם, כאשר בהמשך הדרך הפכו את חדרם המשותף בדירת השיכון של אמם בעכו למספרה מאולתרת.

חשוב להם להישאר מעודכנים בטרנדים האחרונים והחמים ולכן מקפידים על למידה בלתי פוסקת בארץ ובעולם, אך לדעתם הדבר שיותר חשוב מטרנדים הוא ויז’ן אישי והתאמה ללקוחה, חשוב ליישם טרנדים אך בזהירות על מנת לא להפוך לקורבן אופנה.

שניהם מספרים שהדבר שהם הכי אוהבים בעבודה שלהם זה את הלקוחות שלהם, שהן סוג של משפחה שמלווה אותם לאורך השנים. מה שעוזר להם לשמור על קהל לקוחות נאמן הוא השימוש בכלים המקצועיים שהם משתמשים בהם.

 


עמוד זה נצפה: 890 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן