חיפוש באינדקס עסקים

תפוס כסא במספרה שלך

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

תפוס כסא במספרה שלך

פרויקט “המספרה” של אמיר אליהו צובר תאוצה. מהרו לתפוס את המקומות האחרונים.

מעצבי השיער נחלקים לשניים. יש את אלה שפתחו מקום משלהם (והשקיעו הון), ויש את אלה ש… עובדים אצלם. עכשיו אפשר גם וגם. גם לקבל מקום משלך; מושקע ומתוקתק, הכולל כל מה שצריך, וגם לתת שירות יוקרתי בלי להסתכן. “המספרה” החדשה ב”אידלסון” פותחת עידן חדש לכל מעצב שיער עם קהל לקוחות, הרוצה מקום קבוע, אבל לא רוצה לבנות אותו. כדאי למהר מספר הכיסאות מוגבל!
“בארצות הברית זה פורמט עבודה מאוד מקובל” – אומר אמיר אליהו, מבעלי קומפלקס “המספרה” ברחוב אידלסון 10. “לא כל מעצבי השיער רוצים או יכולים לפתוח מקום משלהם, ולא כולם רוצים להיות שכירים אצל מעצבי שיער אחרים. הפיתרון שלהם: לשכור כסא על בסיס חודשי, במקום מושקע, אבל כזה שלא משויך למעצב אחר. כך הם גם נותנים שירות מעולה ללקוחות הקבועים שלהם וגם בונים לעצמם שם ומוניטין כמו שצריך”. 
הוא צודק. היום, אם אתה מעצב שיער תל אביבי יש לך בעצם שתי אפשרויות שאף אחת מהן לא מושלמת. או שאתה יכול לקחת סיכון, למשכן את הנשמה ולפתוח מקום משלך – או שאתה יכול להיכנס כספר אנונימי, שכיר, באחת מהמספרות הגדולות. יש, כמובן את מי שמתרוצצים מלקוחה ללקוחה ומעניקים שירות בבית ללא תנאים הולמים (או חניה). כל אחת מהאפשרויות היא פשרה. אבל עכשיו כבר לא צריך להתפשר.
“כל מעצב צמרת היה שמח לשים את השם שלו על מקום כזה”.
ביקור ב”מספרה” חושף דרך אחרת. המקום מרכזי ויפהפה, מעוצב בגווני שחור לבן דרמטיים, ועבר השקעה מטורפת ביצירת אווירה אולטימטיבית ללקוחות. כל מעצב צמרת היה שמח לשים את השם שלו על הדלת של מקום כזה – אלא שהשם הוא פשוט “המספרה” של כל אחד.
“הקדשנו מחשבה רבה מאוד בבחירת השם” – ממשיך אליהו. “רצינו ליצור בית שכל מעצב שיער יוכל להתחבר אליו ולבנות דרכו את המוניטין האישי שלו. לכן חזרנו אל הבייסיקס ורואים את זה גם בעיצוב, גם בלוגו וגם בכל המוצרים והחומרים הנלווים. הכל יוקרתי מאוד, האיכות בשמיים, אבל המיתוג – בסיסי, שקוף, מכבד”. 
הקונספט פשוט: שוכרים כסא אישי על בסיס חודשי או שבועי (התנאים בהשקה הם פשוט מציאה – ראו מסגרת), ו…מתחילים לעבוד. מקבלים מקום יוקרתי מאוד, במחיר זול מאוד, ומכאן הכל פתוח. כל מעצב שיער יכול להזמין את הלקוחות שלו למספרה, לעמדה האישית שלו, ולדעת שהוא נותן להם שירות יוקרתי מאוד; ולא פחות חשוב: אף מותג לא מתחרה בו ולא גונב לו את ההצגה.פרויקט "המספרה" של אמיר אליהו
“כששמעתי על המקום, פקפקתי בהתחלה”, מספר אחד המעצבים הראשונים שהזדרזו ותפסו מקום במספרה, עוד לפני שנגזר בה התלתל הראשון. “אבל כשראיתי את השיפוץ, ובדקתי את התכניות, התחלתי להתלהב. המיקום מעולה, הם לא חוסכים בכלום, משקיעים בעיצוב, והכי חשוב – נותנים כבוד למעצבים שיבואו לעבוד שם. לא רציתי להיות שכיר כל החיים, אבל גם לא רציתי להסתכן ולפתוח מקום חדש. עכשיו יש לי את העמדה שלי, אני לא צריך להתעסק עם ספקים, לא צריך לקנות ציוד, והמחיר פשוט הוגן. עם הלקוחות הקבועים שלי, אני בשקט מחזיר את ההוצאות כבר בשבוע הראשון של כל חודש, ומשם זה רווח נטו”.
ה”מספרה” מספקת למעצבי השיער שלה את כל התנאים. החל מה”חומרה” – ציוד ברמה הגבוהה ביותר,  דרך מוצרי טיפוח מעולים (עם עמלות מכירה נדיבה), וכמובן את כל שירותי הניקיון והכביסה. מעבר לכך, לכל מעצב שיער ב”מספרה” שמור גם עמוד מיוחד באתר האינטרנט של ה”מספרה” – עוד הוצאה שאפשר להוריד מהשולחן. כשמזמינים את הלקוחה ל”מספרה” יודעים שהיא תתקבל בדרך הטובה ביותר את השירות הטוב ביותר ואז תצא חזרה הביתה, יפה ומטופחת עם המלצות לחברות.
וזה, הרי מה שבאמת חשוב.
פרויקט "המספרה" של אמיר אליהו
המקומות מתחילים להיתפס – 
ה”מספרה” עושה רעש גדול עוד לפני הפתיחה הרשמית שלה. כבר עכשיו נתפס חלק גדול מהמקומות ויש למבצע ההשקה חלק גדול בכך. באוגוסט בלבד ניתן לשכור כסא לתקופה של 12 חודשים במחיר של פחות מ 100 ש”ח ליום.
אלה מחירים נמוכים ביותר, אך תקפים רק לתקופת ההשקה, ורק למי שיזדרזו לתפוס את המקומות האחרונים. לפרטים נוספים ולתיאום סיור במקום אפשר לצלצל לעדי: 052-6504301 או אמיר: 052-4456848.
מה (וכמה) צריך כדי לפתוח מספרה משלך? 
הרבה מאוד מעצבי שיער חולמים לפתוח מספרה עצמאית משלהם “עם השם על הדלת”. אבל האמת היא שהרבה מאוד מספרות כאלה גם נסגרות בערך שנה או שנתיים לאחר שנפתחו. ההשקעה הראשונית בפתיחת מקום מכבד, לא כולל שכירות והוצאות שוטפות, מתחילה במאה אלף שקלים ויכולה להגיע עד פי שלושה מזה. השיפוץ חייב להיות איכותי כי כל רגע בו יש בעיה בכיור או בחשמל, זה רגע בו העסק לא עובד והלקוחות זורמים החוצה. הריהוט חייב להיות איכותי ויוקרתי כי אחרת מה הטעם? מיזוג, איבזור, רישוי עסקים בעיריה, ניקיון, כביסה, פקידה, ארנונה, ציוד קבוע ומתכלה… והרשימה עוד ארוכה.
כדי להחזיר את ההוצאות ולעמוד בתשלומים החודשיים יש צורך בבסיס קבוע של 700 עד 1500 לקוחות נאמנים (תלוי בגודל המספרה) שבאים פעם בחודש. מי שלא מצליח לעמוד בזה רואה איך לאחר שנה שנתיים, יורדת כל ההשקעה לטמיון. זו הסיבה שגורמת לכל כך הרבה מעצבי שיער לוותר על החלום ולהפוך לשכירים במספרות גדולות ומצליחות. אבל עכשיו, ב”מספרה אפשר ליהנות מכל העולמות – בלי לשלם את המחיר.
פרויקט "המספרה" של אמיר אליהו

עמוד זה נצפה: 2,615 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן