חיפוש באינדקס עסקים

2017 Gindi TLV Fashion Week

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 מרץ 2017

Print Friendly, PDF & Email

2017 Gindi TLV Fashion Week

מותג השיער המקצועי L’OREAL PROFESSIONNEL מעניק את החסות הראשית לעיצובי השיער
בתצוגות שבוע האופנה 2017 Gindi TLV Fashion Week

מעצב השיער מיקי בוגנים, המקיים שיתוף פעולה עם לוריאל פרופסיונל, אחראי לכל עיצובי השיער

מיקי בוגנים יעשה שימוש במוצרי העיצוב של לוריאל פרופסיונל המציג את הטרנדים והמוצרים המתקדמים ביותר בעיצוב השיער ומציע עיצוב שיער יוקרתי בסטייל זוהר, מדויק ומשוחרר.

לוריאל פרופסיונל, מותג מוצרי השיער המקצועי המוביל בעולם, מעניק חסות לעיצובי השיער בתצוגות שבוע האופנה Gindi TLV Fashion Week 2017, הנערך בקניון האופנה TLV FASHION MALL.
לוריאל פרופסיונל מעניק חסות מזה שנים בכל שבועות האופנה המובילים בלונדון, פאריז, מילאנו וניו-יורק ולראשונה, מעצבי שיער ישראלים השתתפו ב- NYFW.

מיקי בוגנים, מעצב השיער המוביל בישראל, המקיים שיתוף פעולה עם לוריאל פרופסיונל יעצב את שיערן של הדוגמניות.

במסגרת החסות יציג בוגנים את מראות השיער בתצוגות השונות עם מוצרי העיצוב של לוריאל פרופסיונל, החושפים את מראות השיער הנכונים, העדכניים והעכשוויים לעונת הקיץ הקרובה.
לוריאל פרופסיונל ידוע כמותג השיער המקצועי והמתקדם בעולם, אשר תמיד נמצא צעד אחד לפני כולם בטרנדים, בטכנולוגיות ובעיצובים.

המותג משתף פעולה עם כל הסלבריטאיות וה –IT GIRLS הנחשבות ביותר בעולם, ביניהן הפרזנטוריות החדשות היילי בולדווין וטיילור היל, לצד דוגמנית העל אלסנדרה אמברוסיו והשחקנית אווה גרין.

בוגנים, שעובד בארץ ובעולם עם כוכבות גדולות כמו בר רפאלי, שלומית מלכה, מריה קארי ועוד, ייתן פרשנות יצירתית משלו לייצור מראות שיער חדשניים לדוגמניות שיופיעו על גבי המסלול בשבוע האופנה, מראות אלו יעניקו לתצוגות את הטוויסט הנכון.

עיצובי השיער יעשו באמצעות מוצרי העיצוב מסדרות טכני.ארט, הוליווד וויבס, אינפיניום אקסטרים, WILD STYLERS 60’s BABE ועוד, אשר נותנים מענה לכל הדרישות המקצועיות של עיצוב שיער: פיסול, הענקת נפח, החלקה והגברת הברק.

מראות שיער 2017 לוריאל פרופסיונל צילום יחצ חול


עמוד זה נצפה: 1,733 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן