חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף פרופשיונל משיקה IGORA ROYAL Nude Tones

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 ספטמבר 2016

Print Friendly, PDF & Email

שוורצקופף פרופשיונל משיקה IGORA ROYAL Nude Tones

“שוורצקופף פרופשיונל” משיקה את סדרת צבעי השיער החדשה IGORA ROYAL Nude Tones

שישה גווני ניוד טבעיים, אלגנטיים וייחודיים

בחזרה לצבעי היסוד – מגמת האופנה של גווני ה”ניוד” של פודרה, חול ואדמה, סחף את עולם האופנה בסערה ומגלם אלגנטיות ואיפוק.

שוורצקופף פרופשיונל משיקה IGORA ROYAL Nude Tones צילום שוורצקופף פרופשיונל חו"ל

” שוורצקופף פרופשיונל” מבית קונצרן הנקל שאבה את השראתה ממגמת האופנה של צבע פופולארי זה, ומשיקה את סדרת צבעי הניוד החדשה – IGORA ROYAL Nude Tones.

כעת, החברה מציעה למעצבי השיער שישה גווני פודרה חדשים, שניתן להשתמש בהם ליצירת מראות שיער בגווני ניוד קסומים, החל מבלונד זוהר ועד לחום רב עוצמה.

הטרנד החדש בצבעי שיער: ניוד
כן, זוהי חזרה מרתקת לצבעי היסוד: טרנד צבעי הניוד החדש הוא בדיוק כך, מטביע את חותמו בקלילות ובאלגנטיות – הן כצבע לבוש אופנתי, הן כגוון של מוצרי יופי וכעת- גם בתחום צבע שיער.

גווני הניוד החדשים IGORA ROYAL Nude Tones מציעים מגוון של צבעים טבעיים לסלוני עיצוב השיער השותפים של “שוורצקופף פרופשיונל”, ומעניקים למעצבי השיער הזדמנות ליצור עיצובים רעננים ללקוחותיהם בגווני הניוד הפופולאריים. צבעים אלו בעלי רמת כיסוי גבוהה ויהפכו את חווית הצביעה עם גווני הניוד לאפשרית לכולם, בין אם שערם כהה או בהיר.

עם צבעי IGORA ROYAL Nude Tones, ניתן ליצור מראה טבעי ולא מתאמץ השופע אלגנטיות.

שוורצקופף פרופשיונל משיקה IGORA ROYAL Nude Tones צילום שוורצקופף פרופשיונל חו"ל

צביעה מדורגת רכה וקונטורינג המעניק קווי מתאר נקיים: טכניקות צביעה מקצועיות של “שוורצקופף פרופשיונל”
בסלונים לעיצוב שיער השותפים של “שוורצקופף פרופשיונל” קיימות שתי טכניקות ליצירת עיצובי שיער שונים בגווני הניוד החדשים: טכניקת צביעת-שיער מדורגת, המעניקה מראה רך וזורם, וכן טכניקת צביעת- קונטורינג המעניקה מראה שיער בעל קווי מתאר נקיים.
שתי הטכניקות מדגישות את היופי הטבעי של גווני הניוד IGORA ROYAL Nude Tones הודות למראה האור המחמיא המשתקף בצורה נהדרת בשיער.
עם טכניקת צביעת השיער בגוונים מדורגים ורכים, מעצבי שיער יכולים ליצור צבעים רבגוניים וקסומים, המשלבים באותה הצביעה- מספר גווני ניוד יחדיו.
בנוסף, טכניקת הקונטורינג של קווי מתאר הנקיים, מוסיפה הדגשי צבע קלים ומינימליסטים סביב הפנים, וכך צבעי הניוד החדשים לא רק מייפים את השיער, אלא גם מחמיאים לגוון העור.
לקוחות שאוהבים גוונים מאופקים וטבעיים כגווני ניוד ואדמה, ללא ספק ימצאו את הגוון המועדף עליהם בששת גווני הניוד החדשים בסדרת צבעי השיער החדשה- IGORA ROYAL Nude Tones.

את שירות צביעת השיער עם צבעי הניוד החדשים, IGORA ROYAL Nude Tones, ניתן לבצע בסלונים לעיצוב שיער השותפים של “שוורצקופף פרופשיונל”.

שוורצקופף פרופשיונל משיקה IGORA ROYAL Nude Tones צילום שוורצקופף פרופשיונל חו"ל


עמוד זה נצפה: 2,319 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן