חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף פרופשיונל בברצלונה Essential Looks

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

שוורצקופף פרופשיונל בסיור בינלאומי בברצלונה

שוורצקופף פרופשיונל בסיור בינלאומי בברצלונה, לרגל השקת קולקציית Essential Looks – לסתיו-חורף 2012

shvrazkof_45r45435353_003(1)ב-1 וב-2 ביולי 2012, נעמדה ברצלונה במרכז תשומת הלב של קהילת מעצבי השיער הבינלאומית. בתקופה זו מעצבי שיער מכל רחבי העולם התכנסו יחדיו בכדי להתעדכן במגמות עיצוב השיער העדכניות ביותר של קולקציית Essential Looks (“מראות חיוניים”).

3,500 משתתפים ממעל 40 ארצות זכו להשראה ולידע בסיור העולמי השנה של Essential Looks בברצלונה, כאשר למעלה מ-100 מעצבי שיער מהמובילים בישראל נשלחו לאירוע על ידי חברת הנקל ישראל.
זוהי הנסיעה הראשונה תחת הנהלת הנקל ישראל לאירוע בינלאומי של שוורצקופף, וכן זוהי הפעם הראשונה שהתקיים אירוע בסדר גודל עצום שכזה, דבר המדגיש עוד יותר את תמיכת החברה בכל אחד ממעצבי השיער ודגילת החברה באווירה משפחתית, חמה ומחבקת. שמוליק כהן, מנהל שיווק ומכירות חטיבת פרופשיונל בהנקל ישראל ודבי פסח, מנהלת שיווק והדרכה של החברה, הצטרפו לנסיעה עם הצוות הישראלי שעלה בכמותו על כל צוות אחר שנשלח מכל מדינה אחרת. מבין מעצבי השיער שנשלחו לאירוע הנוצץ: אורן בובליל, ליליה בס, ניסו בר, שרון חן, רפאל טפלוב, יעקב לוי, יאיר מנדל (יא-יא), מאיר ואורטל ממספרתMVO, נאור מובדי, שחר מלכה, עושר אלגרסי ממספרת עושר ויגאל תל אביב, דניאל פנחס, משה שול, מוריס שוקרון, אסף שלום.
כמו כן, מנהלי תיקי הלקוחות של שוורצקופף פרופשיונל הצטרפו גם הם: מושיק אגוזי, יפעת אסרף, אתי ברגמן, חיים סיבוני. כולם, לא רק נהנו מאירוע ייחודי באחת הערים התוססות והססגוניות ביותר באירופה, אלא גם יכלו ללמוד על המגמות העדכניות ביותר ולהתנסות בהתפתחויות החדשות בעולם עיצוב השיער. כמו כן, מעצבי השיער והסוכנים, נהנו מפינוקים רבים שהתבטאו בטיולים ברחבי ברצלונה, ארוחות ערב במסעדות יוקרה ויציאות משותפות לבילויים שיזכרו אותם לאורך זמן.
המגמות האחרונות של מסלולי תצוגות האופנה הפכו לארבעה סגנונות חזותיים חדשים לסתיו/חורף 2012 המוצגים במסגרת קולקצייתEssentialLooks החדשה, לשנת 2012.
לקולקציית Essential Looks הישגים מוכחים בהפיכת היצירות המרהיבות המופיעות על מסלולי תצוגות האופנה למציאות מסחרית מסחררת, והיא חוגגת כיום חמש עשרה שנות הצלחה. צוות מעצבי השיער המנוסים של Essential Looks עבד קשה מאוד העונה כדי להביא לכם את המגמות העדכניות ביותר ממסלולי תצוגות האופנה. כל העיצובים המוצגים אופנתיים מאוד ומשקפים באמת ובתמים את המתרחש כיום בעולם המרתק של תצוגות האופנה.
חדש: סדרת EssentialLooks מציגה גיבורים מקומיים על הבמה
הדגמה עוצרת נשימה הכוללת חמישה עיצובי שיער בשידור חי ואת הסמינרים המפורסמים של “התבונן ולמד”, מהווים את רגעי השיא של התכנית בת היומיים. האירוע, שמשתתפים בו השגרירים העולמיים: לסלי לאוסון, טיילר ג’ונסטון והמנהל היצירתי רב החזון של שוורצקופף סטיב הוגאן, מבטיח לעורר השראה וללמד רבות. הפעם התערוכה הציגה קונספט חדש על ידי הזמנת מעצבי שיער בינלאומיים נבחרים להצטרף לשגרירים העולמיים על הבמה.
“הגיבורים המקומיים” יכלו להציג את הפרשנות המסחרית המקומית שלהם לקולקציית Essential Looks. “גיבורים מקומיים” רבים הם זוכי פרס עיצוב השיער של שוורצקופף פרופשיונל או חברי הצוותים היצירתיים של שוורצקופף פרופשיונל בארצות שונות בכל רחבי העולם. הם משלבים מיומנות בטכניקות גזירת וצביעת שיער יצירתיות וחזון מרחיק לכת ויצרו לעצמם דימוי חזק בשווקים שלהם.
בין המועמדים שנבחרו לבכורה של קונספט “הגיבורים המקומיים” החדש היו אנדי סמית – בריטניה, לורן דאלפוי – צרפת, סאלבה ג’ – ספרד, גיי דה וואן – בלגיה, מיכאל פהלמן – שוויץ, אדריאן קסהפרי – גרמניה, חביאר רומרו – מקסיקו, סינתיה גוזמן נוניז – פרו,
דיטר קייזר – אזורי המזרח התיכון ואפריקה ומרכז ומזרח אירופה, יוהן כריסטיאנסן – שוודיה, מיטצורו איטאקורה – יפן וקאתי סיימון – קנדה. ברצלונה באור הזרקורים – היכן שתרבות, אדריכלות ואמנות נפגשות יחד בברצלונה מצא צוות EssentialLooks את המקום המושלם לתערוכה המרהיבה שלו. עיר ייחודית זו ניחנה באישיות פתוחה ודינאמית וסגנון חיים משלה, ומציעה מגוון שאין שני לו של אמנות ותרבות בהשראת גאודי ופיקאסו, מה שהופך אותה לרקע מתאים באמת לאירוע יוצא דופן זה.
תערוכת EssentialLooks והמסיבה האגדית אחריה נערכו במרכז הכנסים המפורסם “Fira Barcelona” ב-1 ביולי והסמינרים של “התבונן ולמד” נערכו באתר הסמלי של “Cúpula las Arenas” ב-2 ביולי 2012. לאתר יתרונות רבים כגון מיקומו המרכזי בלב הפלאזה דה אספניה של ברצלונה ומתאפיין במראהו הכיפתי הייחודי. בנייןcupola המתנוסס לגובה של 27 מטרים משקיף על הנופים המרהיבים של ברצלונה והוא אחד המבנים הכיפתיים הגדולים ביותר באירופה.
קונצרן הנקל פועלת ברחבי העולם עם מותגים מובילים וטכנולוגיה מתקדמת בשלושה תחומים: כביסה וטיפוח הבית, תכשירי קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. הקונצרן נוסד ב-1876 והינו מוביל בשוק הבינלאומי, הן במגזר הפרטי והן במגזר התעשייתי, עם מותגים בעלי שם כגון: Persil, Schwarzkopf ו- Loctite. הנקל מעסיקה מעל 47,000 עובדים ודיווחה על מכירות בסך 15,605 מיליון אירו ורווח תפעולי מתואם של 2,029 מיליון אירו בשנת 2011. המניות המועדפות של הנקל רשומות במדד המניות הגרמני DAX.
shvrazkof_45r45435353_006(1)
shvrazkof_45r45435353_005

עמוד זה נצפה: 2,090 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן