חיפוש באינדקס עסקים

שבוע האופנה לגברים בפאריס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

שבוע האופנה לגברים בפאריס

מעצב האופנה היידר אקרמן גורף שלל מחמאות על הבגדים ועל עיצובי השיער.

haider_wella_300a_090713קולקציית הגברים החדשה של מעצב האופנה אקרמן מכונה “מלתחתו של גבר”, שם המרמז על שילוב בין פריטי חובה קלאסיים לנגיעות הייחודיות למעצב.

לתצוגת האופנה הראשונה שלו בפריס בחר אקרמן את מעצב השיער יוג’ין סולימן, מנהל הקריאייטיב העולמי לטיפוח וסטיילינג מבית וולה פרופשיונלס.

שיערם של הדוגמנים בתצוגה נצבע בסדרת הצבע החדשנית אילומינה. עיצוב השיער ע”י יוג’ין עוצב בהשראת הרטרו לשנות ה-50,60. המראות שמציג יוג’ין בתצוגה הינם גריז רוקנרול פרוע המזמין את תנועת העברת האצבעות בשיער והצמדתן לראש. הלוק הזה משדר סקסיות וכריזמה המזוהים עם כוכבי הרוק הראשונים שניכסו תכונות אלה לעצמם: המראה נקשר אוטומטית לאסוציאציות של רוק, חליפות ומכוניות מהירות. המראה מבוסס על עיקרון פשוט בו השיער ארוך מקדימה וקצר מאוד מאחור, בצוואר. השינוי הדרמטי בין אורכי השיער מעניק לו גל תנועה, כשמדי פעם שערות ארוכות וסוררות שמעל למצח נשמטות על העיניים, ומכריחות להעביר בהן תנועת ידיים איטית בכדי להחזירן למקומן

למרות שבמקור המראה אומץ על ידי ה-“בנים הרעים”, שלל הווריאציות שחוזרות אלינו בתצוגה של אקרמן בהחלט יכולות להתאים לגברים לקראת שנת 2014.
להשגת המראה המעוצב של יוג’ין סולימן בתצוגת האופנה של היידר אקרמן:
– שטיפת השיער בשמפו מקסימום מסדרת SP MAN המחזק את השיער.
– יש להתיז על השיער את הספריי טרמל אימג’ מסדרת וולה סטיילינג – ספריי המגן על השיער מפני חום בעת ייבוש השיער לאחר ייבוש השיער, יש לפזר 2-3 טיפות של ספ לוקס אויל על השיער ועל הקרקפת  – לתחושה משיית, הענקת ברק, שיקום והגנה על השיער.
– יש לקחת מסרק בעל שיניים עדינות ולסרק את השיער מקדמת הראש לאחור, דבר המעניק גרף גימור לתסרוקת.
– לשלב הפיניש יש להשתמש בספריי סטיי אסנשייל מסדרת וולה סטיילינג, המעניק לסגנון הסופי של השיער ייצוב קליל עם אחיזה הניתנת למגע.

haider_wella_700_090713


עמוד זה נצפה: 2,308 פעמים

רוצים לקבל מאיתנו חומרים ומידע? צרו קשר!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן