חיפוש באינדקס עסקים

רפאל טפלוב חולק במה עם ולנטינה מילר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אוקטובר 2017

Print Friendly, PDF & Email

רפאל טפלוב חולק במה עם ולנטינה מילר– באקדמיה של שוורצקופף פרופשיונל

כשרפאל טפלוב יצר את הקשר הראשוני בין מעצבת השיער הרוסייה ולנטינה מילר לבין חברת שוורצקופף פרופשינל הוא ידע שולנטינה יכולה להביא איתה ידע מקצועי רחב והשראה אינסופית למעצבי השיער הישראלים.
מה שהוא לא יכול היה לדמיין זה את רמת ההיענות של מעצבי השיער הישראלים לבוא לסדנה בת שלושה ימים וללמוד. להשקיע שלושה ימים ברכישת ידע מקצועי ברמה גבוהה במיוחד.

רפאל טפלוב חולק במה עם ולנטינה מילר – באקדמיה של שוורצקופף
הסמינר עם ולנטינה מילר, באקדמיה של שוורצקופף, הופקה (כמו תמיד) ברמה המקצועית חסרת הפשרות המאפיינת את החברה, והעניק למעצבי השיער שהשתתפו בו מידע מקצועי, השראה, טיפים וטכניקות, כיווני חשיבה חדשניים וכלים שייקחו עימם חזרה למספרות שלהם להנאת לקוחותיהם.
ולנטינה, מעצבת שיער עם ערוץ יוטיוב פופולארי ואינסטגרם עם המון עוקבים, מתמחה בצבעי שיער שילבה את הביקור שלה בארץ בלוח הזמנים הצפוף שלה, בו היא מדלגת מארץ לארץ, מסדנא לסדנא ברחבי אירופה.
בדרכה הקפדנית והמקצועית, ובחיוך שובה לבבות היא הדגימה מספר טכניקות צביעה בשימוש בצבעי השיער של שוורצקופף, להנאת המשתתפים בסדנא.

רפאל טפלוב חולק במה עם ולנטינה מילר – באקדמיה של שוורצקופף
בין ההדגמות וההדרכות שהתקיימו על הבמה, הוזמן, כמובן, גם מעצב השיער, מדריך ושגריר שוורצקופף פרופשיונל, רפאל טפלוב לעלות, לתרגם, להדריך ולהשתתף באופן פעיל ולשתף מהידע המקצועי העשיר שלו.
“מצאתי חברה חדשה” – הוא אומר- ” קולגה ואישה יפה, סוג של נפש תאומה, חייכנית אבל אשת ברזל עם אמביציות ומוטיבציה אדירים.”

רפאל טפלוב חולק במה עם ולנטינה מילר – באקדמיה של שוורצקופף

אם פספסתם את הסדנא ולא רוצים לפספס סדנאות, השתלמויות וימי עיון מקצועיים של חברת שוורצקופף פרופשיונל, שאלו את סוכני המכירות באזורכם, קבלו מהם את לוח האירועים העדכני והקדימו להירשם.

לצפיה בגלריה
עמוד זה נצפה: 1,553 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן