חיפוש באינדקס עסקים

קורס קישוטי ציפורניים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

קורס קישוטי ציפורנייםקישוט הציפורניים הפך להיות אביזר אופנה מרכזי אשר כמעט שאין אישה המוותרת עליו.
הציפורניים הבנויות מאפשרות לנשים ליהנות מטווח רחב של מראות ציפורניים, עיצובים, צבעים, מרקמים וכדומה על גבי ציפורני הידיים והרגליים.
קורס קישוטי ציפורניים הוא קורס משלים ומומלץ במיוחד לעוסקות בבניית ציפורניים. מרבית הלקוחות של טכנאיות בניית הציפורניים ידרשו קישוטי ציפורניים כחלק מהשירות.
כיום בונת ציפורניים לא יכולה להסתפק במריחת לאק או ציור פרנצ’ מניקור על ציפורני הלקוחה. רבות מהנשים גאות ומציגות את קישוטי הציפורניים שלהן בפני חברותיהן.
לקוחות אלה מהוות למעשה כרטיס ביקור עבור טכנאית הציפורניים והעבודות שלה.

מה לומדים בקורס קישוטי ציפורניים

קישוטי ציפורניים כיום מאפשרים יצירה אומנותית על גבי משטח הציפורן תוך שילוב ושימוש בטכניקות מגוונות.
שיבוץ אבנים, אקווריום, פיסול באקריל, קישוטים תלת מימדיים, שיבוץ אלמנטים כמו פרחים, תחרה, בד וכדומה, שימוש במספר גוונים וצבעים, ציור באיירברש על גבי הציפורניים, שילוב בין חומרים שונים … כל אחת מהשיטות המובילות צריכות להיכלל בקורס המציע לימודי קישוטי ציפורניים.
המעוניינות ללמוד קישוטי ציפורניים צריכות להצטייד במעט כישרון אומנותי, את כל השאר הן יכולות ללמוד בקורס.

תוכנית הלימודים בקורס קישוטי ציפורניים צריכה להכיל שילוב הין שני תחומים:
הראשון – היכרות ושליטה במכשירים המייצרים קישוטי ציפורניים: מכחולים בגדלים שונים ושימושיהם, כלים נוספים ליצירת אפקטים מעניינים ואומנותיים על גבי הציפורן.
השני – הטרנדים האופנתיים וסודות הביצוע שלהם.
אם את טכנאית בניית ציפורניים את חייבת כיום להציע גם קישוטי ציפורניים.
לכן, אל תהססי ואיספי מידע לגבי בתי הספר השונים המציעים לימודי קישוטי ציפורניים ובררי מי מהם מציע את המגוון המעניין ביותר והרחב ביותר של טכניקות ורעיונות אומנותיים לביצוע.

בחירת בית ספר ללימודי קישוטי ציפורניים

כמובן שחשוב לקבל חוות דעת והמלצות מבוגרות הקורס, לראות עבודות של בוגרות ולהתרשם שבית הפסר הזה, המציע לימודי קישוטי ציפורניים הוא מה שאת מחפשת.
חשוב לציין כי גם אחרי שסיימת בהצלחה קורס קישוטי ציפורניים ואת מבצעת עבודות קישוט לציפורניים מדי יום, את עדיין צריכה להיות מודעת לטרנדים, לחידושים, למוצרים העדכניים המאפשרים יצירת קישוטים חדשניים וכו’.
לשם כך, חשוב לברר אם בית הספר בו את עומדת ללמוד בקורס קישוטי ציפורניים מציע ימי עיון והשתלמויות לבוגרות בית הספר ובאילו תנאים.
ברור בתצטרכי להמשיך ללמוד, להמשיך להשתלם על מנת להיות תמיד מעודכנת ומסוגל להציע ללקוחותיך את כל מה שטרנדי ואופנתי בנושא. לכן, לימודי קישוטי ציפורניים אינן מסתיימים לעולם.


עמוד זה נצפה: 2,475 פעמים

מעוניין להירשם לקורס זה? השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן