חיפוש באינדקס עסקים

פיליפ מרטינ’ס מאיטליה מגיע לישראל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 מרץ 2016

Print Friendly, PDF & Email

פיליפ מרטינ’ס מאיטליה מגיע לישראל

מותג מוצרי השיער והטיפוח הבינלאומי
פיליפ מרטינ’ס מאיטליה מגיע לישראל ימכר ב-30 מספרות מורשות

במספרות יוצעו טיפולי שיער ייחודיים תוך שימוש במוצרים על בסיס אורגני, אבחון מקצועי ואינדיווידואלי לשיער, התאמת מוצרים, טיפול אנטי אייג’ינג לקרקפת ולשיער ועוד.
בנוסף, נפתחו לאחרונה שתי חנויות קונספט ייחודיות בתל אביב ובבצרה

פיליפ מרטינ'ס מאיטליה מגיע לישראל

המותג הבינלאומי פיליפ מרטינ’ס למוצרי טיפוח לשיער, לגוף וצבעי שיער אורגניים מגיע מאיטליה ומשיק בימים אלה את רשימת המספרות המורשות בהן יוענקו טיפולים במגוון המוצרים של המותג אשר יעמדו למכירה. למעשה, 30 המספרות הבלעדיות, יתווספו לחנויות הקונספט היוקרתיות של פיליפ מרטינ’ס בארץ הממוקמות כרגע בתל אביב (רח’ משה סנה 21) ובקיבוץ בצרה (הנחלים 17) שהן מהוות מתחם של יופי ואבחון אינדיווידואלי לשיער וטיפולי ספא לשיער על בסיס מוצרים אורגני, אשר לא נוסו על בעלי חיים ונושאים את תו התקן הבינלאומי של אקוצרט.

ב-30 המספרות המורשות ניתן להשיג את כל מוצרי החברה וליהנות מצבע שיער אורגני בייס קולור וטיפולים בלעדיים לחברת פיליפ מרטינ’ס .טיפולי השיער האקסקלוסיביים המוצעים בחנות הקונספט מבוססים על שמנים טבעיים וכוללים חוויה שלמה וטיפול אינטנסיבי לשיער.

השיטה של המותג הינה אבחון השיער והקרקפת על ידי מומחי החברה שעברו הדרכה בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים של החברה. עוד במספרות המורשות נעשה שימוש בצבעי השיער אורגניים בייס קולור של פיליפ מרטינ’ס אשר אינם מכילים אמוניה, מלחים, סיליקון, ניקל או מתכות.

דיויד לואיס, מנכ”ל מותג פיליפ מרטינ’ס בישראל: “אנו שמחים להשיק בארץ את חנות הקונספט הראשונה והייחודית למותג פיליפ מרטינ’ס ונרגשים משיתוף הפעולה והאהדה לה אנו זוכים מהספרים המובילים בארץ.

אנו מעבירים ללקוחה הישראלית את הפילוסופיה העולמית של המותג הכוללת שימוש בחומרים על בסיס אורגני, אבחון אישי, שימוש במוצרי השיער הטובים בעולם תוך מתן שירות וחוויה שלא נראו בארץ”.

אין ספק שבתחום הקוסמטיקה, ישראל עדיין עושה את צעדיה הראשונים ביחס לשאר המדינות המערביות בכל הקשור לחומרים ירוקים ואורגניים.

השנה, החלה חברת פיליפ מרטינ’ס לשווק את המוצרים הייחודיים שלה גם בישראל וקיבלה את אישור משרד הבריאות לצד חותמות האיכות היוקרתיות שליוו אותה במשך שנים ארוכות: תקן אקוצרט האירופי למוצרים ירוקים ואורגניים, תקן ה-FDA האמריקאי ותקן משרד הבריאות האירופי – EUO1.

אודות המותג
החברה הוקמה באיטליה בשנת 1984על ידי מאורי טרימיגליוזי, אשר עבד במשך שנים ארוכות בתחום הקוסמטיקה האורגנית, צבר ידע וניסיון וחלם לפתוח חברה משלו.

כשהגשים את החלום, קרא לחברה “פיליפ מרטינ’ס” – שילוב השמות הפרטיים של שני ילדיו, שהיוו סמל לטוהר בעיניו, אותו ביקש להטמיע במוצרי החברה.

פיליפ מרטינ’ס הפכה מחברה של איש אחד למובילה בינלאומית בשוק מוצרי השיער וצבעי השיער האורגניים.

כיום ניתן להשיג את מוצרי החברה ברחבי אירופה, ארה”ב, אוסטרליה ואפילו במזרח הרחוק. השינוי שחברת פיליפ מרטינ’ס חוללה בתחום מוצרי הטיפוח לשיער עם המעבר לשימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, לקרקפת ולשיער, יצר שינוי בכללי המשחק של הקוסמטיקה העולמית, ומוצרי החברה זוכים להצלחה רבה ברחבי העולם בקרב נשים המייחסות חשיבות רבה לבריאות, העור, הגוף והשיער.

המותג הבינלאומי פיליפ מרטינ’ס למוצרי טיפוח לשיער


עמוד זה נצפה: 2,666 פעמים

יש לכם מספרה ואתם רוצים שנפרסם אותה? צרו קשר!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן