חיפוש באינדקס עסקים

סדרת סלבריטי של ORLY הקרויה על ביונסה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

סדרת סלבריטי של ORLY הקרויה על ביונסה

סדרת סלבריטי של מותג הלק האמריקאי ORLYג’יזל נואלס קרטר, הרקדנית, זמרת הפופ, השחקנית, הדוגמנית, הכוריאוגרפית ומעצבת אופנה שהייתה מעומדת ל-42 פרסי גראמי וזכתה ב-16 מתוכם, נחשבת לכוכבת הרית’ם אנד בלוז הכי חמה על פני כדור הארץ.

בימים אלה, הזמרת ביונסה, עסוקה מאד!  עובדה: ממש לאחרונה היא סיימה להפיק את סרטה התיעודי, אשר צפוי לעלות לאקרנים ב-16 בפברואר, ובו היא תחשוף כמה רגעים אישיים מרגשים שטרם נראו על המסך, בקרוב היא תשיק את אלבומה החמישי ולאחרונה אף חתמה על קמפיין עצום בסך 50 מיליון דולר עם חברת המשקאות הקלים, Pepsi,  אשר במסגרתו יעלו  למדפים ויוצגו לראשונה בפומבי פחיות משקה מיוחדות, עליהן מאוירת כמובן דמותה.

בנוסף לנ”ל, מיס “Halo” תופיע במופע המחצית של הסופרבול ואף מושקת לכבודה סדרת לקים במהדורה מוגבלת מבית ענקית הלק האמריקאית ORLY אשר השיקה 2 לקים מרהיבים (שחור/ זהב) תחת השם “סלבריטי” המחליפים לטענתה של הכוכבת את צבע הלק התכול שהיה כה מזוהה עימה מאז לידת ביתה בלו אייבי.

מיותר לציין שמהרגע בו הושקה הסדרה מתועדת הכוכבת ע”י רבבות צלמי הפאפארצ’י בכל אירוע שציפורניה המרשימות משוחות בלק בגוון הזהב המטאלי העמוק אשר בהתאמה לדמותה הנוצצת זכה לשם GlitzandGlamor.

 

סדרת סלבריטי של מותג הלק האמריקאי ORLY הקרויה על שם כוכבת הפופ ביונסה


עמוד זה נצפה: 1,901 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן