חיפוש באינדקס עסקים

נפרדים ממספרת ז’קלין ואביגדור ליכטנשטיין

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 אוגוסט 2016

Print Friendly, PDF & Email

נפרדים ממספרת ז’קלין ואביגדור ליכטנשטיין באירוע מרגש ועיניים דומעות

אחרי 40 שנה של פעילות בתחום עיצוב השיער בישראל, מספרת אביגדרו ליכטנשטיין המיתולוגית נסגרה.
אביגדור ליכטנשטיין שעבד לצד אישתו ז’קלין, שנפטרה במפתיע לפני כחצי שנה החליט שדרכו המקצועית מסתיימת והזמין חלק קטן מלקוחות המספרה, מיטב סלבריטאי הארץ, לאירוע פרידה מרגש.
בין הנוכחים במפגש, שהזילו דעה ונשאו דברים מעומק הלב, ניתן היה לראות את ג’ודי מוזס, גלעד ארדן, בוג’י הרצוג, חיים סלוצקי, רוני מאנה, מיקי בוגנים, מוטי רייף, טל מוסרי, ניסים גרמה, נופר מור, דורון מירן, צחי אשכנזי, ציפי שביט, קארו דונסקי, רוית אסף, אילנית לוי ואלירז שדה, פנינה רוזנבלום, ועוד…
אביגדור ליכטנשטיין נפרד באומרו: “זהו רגע מאוד מרגש עבורי. אני וז’קלין פתחנו את המספרה יחד בשנת 1986 והחלום שלנו תמיד היה שנפרוש יחד, אבל זה כבר לא יקרה, כי היא הקדימה אותי. זה לא קל, היא מאוד חסרה לי והחלטתי שאני לא יכול להפוך את המספרה לאתר זיכרון. זה קשה גם לי וגם ללקוחות שבאים ומזכירים לי אותה, מדברים עליה ואלה רגעים כואבים שחוזרים כל פעם מחדש”.

הזוג ז’קלין ואביגדור ליכטנשטיין היו לא רק ממובילי טרנדים אופנתיים בעיצוב שיער, ולא רק המסרקים של מלכות היופי ועולם הדוגמנות בישראל. בשקט בשקט הם תמכו ועזרו למוסדות צדקה בארץ, אימצו אל ליבם את הזקוקים לעזרה והושיטו יד עוזרת לנזקקים.
המספרה של הליכטנשטיינים היתה הרבה יותר מסלון לעיצוב שיער. היא היתה מקום עליה לרגל, לקבלת מילה טובה, חיבוק תומך ועצה מהלב.
האנושיות הכובשת של הזוג הפכה אותן להרבה יותר מצמד מעצבי השיער המובילים בארץ, ואנחנו מצטרפים לנפרדים מהמספרה המיתולוגית, בהצדעה למפעל חיים עצום וכבוד רב לעשייה שנעשתה בו.


עמוד זה נצפה: 2,193 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן