חיפוש באינדקס עסקים

מהפכה בעולם טיפוח השיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 מאי 2016

Print Friendly, PDF & Email

מהפכה בעולם טיפוח השיער

לאחר 15 שנות מחקר בנושא השערה הפגומה ונזקי השיער ,L’ORÉAL PROFESSIONNEL מציגה פריצת דרך טכנולוגית לטיפול המתמשך הראשון בשיער ומשיקה את
PRO FIBER – סדרה מקצועית לטיפול וטיפוח נזקי שיער. הטיפול המתקן הראשון בעל השפעות לטווח ארוך בשיער, שאינו מוגבל במספר שימושים.

PRO FIBER – תוצר של מאמץ כביר של מעבדות לוריאל: טיפול בשיער עם השפעות לאורך זמן בכדי לעמוד בדרישות הנשים.
PRO FIBER פותחה הודות להבנה הייחודית של מדעני לוריאל בתחום השיער הפגום, הנוסחאות היוצאות מן הכלל שפותחו במעבדות לוריאל והמומחיות החיונית של מעצבי השיער של לוריאל פרופסיונל.
• נוסחת PRO FIBER פותחה בשילוב עם מרכיבים פעילים ייחודיים, החודרים לאורך זמן לסיב השערה ו”הנועלים” בתוכה מרכיבים פעילים “מתקני” שיער לתוצאות נראות לעין לאורך זמן ללא תחרות. הסיב כמו חדש מהשורש ועד לקצה, כאילו לא נפגע מעולם.
PRO FIBER דור חדש של טיפול בשיער לטווח ארוך, זמין באופן בלעדי במספרות של לוריאל פרופסיונל.
• את הטיפול של PRO FIBER מתחילים אצל מעצב השיער וניתן להמשיכו בבית ללא הגבלת זמן. לטיפול בבית 3 סדרות מלאות המותאמות ל-3 רמות של נזקי שיער וכל אחת כוללת שמפו, מרכך, מסכה וסרום לצד אמפולה טיפולית ראשונה מסוגה המטעינה את המרכיבים, ומהווה טיפול משלים ביתי לטיפול שנעשה במספרה.

סדרת פרו פייבר מבית לוריאל פרופסיונל. צילום יחצ חול
לאחר שנים ארוכות של מחקר השערה הפגומה, מעבדות המחקר של לוריאל פיתחו את טכנולוגיית טיפוח השיער המתוחכמת ביותר עד כה: הקומפלקס המולקולארי APTYL 100- הטכנולוגיה הראשונה אי פעם המסוגלת “לנעול” לטווח הארוך את המולקולות בסיב השערה; והמעניקות יעילות לטווח ארוך.

בעבר, מרבית ההשפעות המיטיבות של מוצרי טיפוח השיער נעלמו עם השמפו הראשון. הודות למפעיל ארוך-הטווח לטיפול, REGENERATE APTYL 100, המולקולות נאטמות כיום עמוק בסיב השערה במהלך הטיפול במכון היופי.

הקומפלקס המולקולארי APTYL 100 יכול כיום להיות מופעל מחדש לעד 4 חפיפות ולהיטען בבית שוב ושוב. טכנולוגיה זו, שנרשם עליה פטנט** והיא ייחודית ללוריאל, הינה התוצאה של 15 שנות מחקר ותגליות בסיסיות לגבי השיער ומבנהו.

* מתוך 15 פטנטים של ה-PRO FIBER, 7 פטנטים בתהליכי רישום הינם ספציפיים ל-Regenerate Long-lasting Care Activator. ** פטנטים בתהליכי רישום

הביצועים של APTYL 100: התחדשות מידית במספרה, הפעלה מחודשת בבית לעד 4 חפיפות בשמפו עם תוצאות מתמשכות עד ל-6 שבועות במינונים הבודדים של RE-CHARGE. סיב השערה הוא כמו חדש מהשורש לקצה כאילו לא ניזוק מעולם.

APTYL 100 מגיע לביצועיו הודות לשילוב של שתי מולקולות:

אמינוסילן, תרכובת סיליקון הידועה ביכולתה לא רק לבנות את הקורטקס לעומק הקרקפת, אלא גם לחזק את מבנה השערה באמצעות יצירת רשת תלת-ממדית. צוותי המחקר המומחים היחידים שבחנו את פוטנציאל השימוש בסול-ג’ל בקוסמטיקה.

רישום הפטנט על טכנולוגיה זו אפשר להם על כן לפתח את האמינוסילן, המסוגל לחדור עמוק יותר אל תוך השערה דרך פרצות ננו-מטריות בסיב השיער. למולקולה זו יש מרכיב מינראלי היוצר מסגרת סיליקונית ליצירת רשת תלת ממדית.

החלק השני הינו אורגני והוא מקבע את המולקולה היטב בסיב השערה. כאשר משתמשים בו על השיער, הוא חודר את מבנה השערה דרך הקוטיקולה לקורטקס. הפעולה ארוכת-הטווח יעילה אף יותר בשיער פגום.

פולימר קטיוני ייחודי משמש כמעטפת המכסה את פני השטח של השיער בציפוי מגן, מה שמותיר אותו עם תחושה רכה ומשיית. יתר על כן, הפולימר הקטיוני ביותר טעון במטענים חיוביים, מה שאומר שהוא נמשך לאזורים הטעונים במטען שלילי של השערה הפגומה.

מולקולה זו, שהיא התוצאה של תהליך סלקציה קפדני במעבדות המחקר של לוריאל, היא כה ייחודית הודות למטען הקטיוני הרב שלה.

בכך ששילבו אמינוסלין עם פולימר קטיוני ייחודי, מדעני לוריאל סללו לראשונה את הדרך לדור חדש של מוצרי טיפוח שיער לטווח הארוך.

איך זה עובד בפועל?
השלב הראשון:

פרוטוקול ה-PRO FIBER מותאם אישית ומבוסס על אבחון הערכת הנזק לשיער, המתבצע בידי מעצב השיער, בכדי להעריך את הנזק הקיים ולבחור מוצרים המותאמים לסיב השיער הרגיש.

הטיפול הנעשה בסלון היופי נקרא REGENERATE – טיפול ארוך טווח המטפל בנזקים בכל שכבות הקוטיקולה ובקורטקס השערה.

הטיפול כולל מריחת אמפולה בהתאמה אישית ומסכת REGENERATE מרוכזת עם מרכיב ה- APTYL 100 לתחילת הטיפול המתמשך.

במהלך הטיפול ישנה בנייה מחודשת ואינטנסיבית וחיזוק קורטקס השערה, כולל בניה מחדש על פני שטח הקוטיקולה. היעילות מידית.

לאחר האבחון, מעצב השיער משתמש בשמפו שהותאם ספציפית לרמת הנזק לשיער:

RECITFY- לבניה מחדש את פני שטח השיער עם הקוטיקולה הפגומה.
RESTORE – לתיקון שיער עם קוטיקולה וקורטקס פגומים.
RECONSTRUCT- לבניה מחדש של שיער עם קורטקס פגום מאוד.

לאחר החפיפה הראשונית, מעצב השיער משתמש בטכניקת שכבות מקצועית. בהתאם לרמת הנזק לסיב השערה, מעצב השיער משתמש בתרכיז הנכון לאורכי השיער.
לאחר השארת המוצר על השיער במשך 5 דקות, מעצב השיער חופף את השיער בשנית ואז משלים את הטיפול בחומר מותאם ספציפית הנותר בשיער: RECTIFY, RESTORE או RECONSTRUCT, לפני המעבר לעיצוב.

השלב השני:

נעשה בבית במשך 6 שבועות טיפול הנקרא RECHARGE – זהו טיפול המשך כנגד נזקי שיער בכל שכבות הקוטיקולה ובקורטקס השערה.

טיפול זה מאריך את תוצאות הטיפול בסלון היופי לעד 6 שבועות. הקופסה מכילה 6 יחידות מוצר.
סט RECHARGE המכיל 6 אמפולות של 20 מ”ל כל אחת

בסדרת PRO FIBER  שלוש סדרות מלאות לשגרת הטיפול הביתי לטווח ארוך אשר מותאמות
ל-3 רמות של שיער פגום:

מסכת פרו פייבר של לוריאל פרופסיונל. צילום יחצ חולRECTIFY – מתאימה לשלב 1 בנזקי שיער ועוזרת בבנייה מחדש של פני השטח של סיב השערה.

הסדרה בניחוח דבש, המודגש בריח עדין של פרח הפלומריה, מוקף בניצוצות של פירות הדר ומתפתח לתערובת הרמונית של וניל ואגוז מוסקט.
בסדרה זו שמפו, מרכך, מסכה וסרום ג’ל לבניה מחדש של פני השטח. לאחר השימוש, סיבי השערה מתרככים ומתגמשים, נעשים קפיציים, חזקים ומשיים, המסכה מותירה את השיער רך, נוצץ וקפיצי.

שמפו- 250 מ”ל
מסכה- 200 מ”ל
סרום- 75 מ”ל

מרכך פרו פייבר של לוריאל פרופסיונל. צילום יחצ חולRESTORE – מתאימה לשלב 2 בנזקי שיער ומסייעת לתיקון סיב השערה- קוטיקולה או קורטקס פגומים. מתאימה לשיער צבוע הניזוק מצביעות חוזרות או החלקות.
הסדרה מפיצה ניחוח קרמי עם רמיזה מתובלנת וחמימות של הל לפני שהוא פורח לתוך זר של אדמוניות ואירוסים כשהוא מותיר אחריו שובל על עצי ארז ואלגום.
בסדרה זו שמפו, מרכך, מסכה ותחליב סרום לתיקון סיב השערה. השמפו והמרכך מזינים באופן מושלם את סיבי השיער הפגומים ומותירים אותם רכים וגמישים יותר. הסרום “מתקן” את השיער והוא נעשה חלק יותר מידית עד לקצה ומוכן לעיצוב.

שמפו- 250 מ”ל
מסכה- 200 מ”ל
סרום- 150 מ”ל

RECONSTRUCT – מתאימה לשלב 3 בנזקי שיער. מוצרים המתאימים לטיפול ארוך טווח לבניה מחדש של סיבי השיער. לשיער שעבר תהליכים כימיים מרובים ואגרסיביים.

קוטיקולה וקורטקס פגומים ביותר. הסדרה מפיצה ניחוחות תבלינים ואז נפרש לניחוח מתוק וחם עם נגיעה חזקה של תמצית וניל.
בסדרה זו שמפו, מרכך, מסכה וסרום קרם לבניה מחדש של סיבי השערה.

השמפו עושה את השיער גמיש ורך באופן משיי הנראה לעין מהשורש ועד לקצה.

המרכך בעל מרקם חלק הנמס אל תוך סיבי השיער הרטובים והמסכה בעלת מרקם עשיר וסמיך מצפה את סיב השערה לתחושה מידית של טיפול אינטנסיבי.

מרקמו הקרמי של הסרום נמס אל תוך השיער וחודר מידית את סיב השערה, מצפה אותה עד לקצה ומותיר את השיער כשהוא מקרין חיוניות.

שמפו- 250 מ”ל
מסכה- 200 מ”ל
סרום- 75 מ”ל
להשיג במספרות מורשות לוריאל פורפסיונל בלבד

אווה גרין פרזנטורית פרו פייבר של לוריאל פרופסיונל. צילום יחצ חול


עמוד זה נצפה: 4,798 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן