חיפוש באינדקס עסקים

זהו עידן היופי!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

זהו עידן היופי!

“Schwarzkopf Professional” חושפת מהפכה חברתית חדשה

הכירו את “Age Of Beauty” – קולקציית Essential Looks לסתיו חורף 2015-16 החושפת קולקציית מראות שיער ייחודית ששמה את היופי של הגיל על מרכז הבמה. הקולקציה משלבת את טרנד ה- Silver Glory (תהילת הכסף) ואיתו חגיגה של גוונים הכסופים, יחד עם המרקמים החופשיים של טרנד ה- Layered Chic (שיק בשכבות) והמראה ההצהרתי של טרנד ה-  Heritage Blend (מורשת משולבת)
“שוורצקופף פרופשיונל” מבית קונצרן “הנקל” מצליחה בפעם נוספת לתעל את הטרנדים העכשוויים ביותר על מסלול הדוגמנות ולתרגם אותם לעיצובי שיער ייחודיים ואופנתיים. בהשראת מעצבי העל המובילים ביותר בעולם האופנה, קולקציות ESSENTIAL LOOKS מציעה כיוון עיצוב עבור סלוני עיצוב השיער השותפים של “שוורצקופף פרופשיונל” ומספר ותובנות סטייליסטיות. במראות הללו מגובשים הטרנדים המרכזיים לתוך שלושה טרנדים של מראות שיער מובילים ומדהימים; כאלו שמעצבי השיער יכולים לאמץ מיד עבור לקוחותיהם העונה והם: Silver Glory, Layered Chic ו-Heritage Blend.
המהדורה ה-38 של קולקציית ESSENTIAL LOOKS”” מוקדשת לנושא שעובר כיום מהפכה חברתית: התבגרות ובשלות. בכך קולקציית Age of Beauty”” מגדירה מחדש את הגיל ומגישה מסר ברור- במקום להסתיר את סימני הגיל או להילחם בהם, היופי שלנו חוזר למרכז העניינים ואיתו האינדיבידואליות! “כיום יותר ויותר לקוחות מבוגרות רוצות לחגוג את האינדיבידואליות שלהן בלי להחמיץ את הטרנדים העכשוויים” אומר סיימון אליס, מנהל הקריאייטיב של “שוורצקופף” הבינלאומית. בכך ישנו דגש על המסר העיקרי של קולקציית Age of Beauty – הקולקציה מוקדשת להעדפות הסגנון האינדיבידואליות של הצרכניות המבוגרות ומציעה טכניקות ומוצרים המותאמים במיוחד לצרכים המשתנים של שיערן”.
kate_300_280414
הטרנדים המובילים של קולקציית Age of Beauty לסתיו-חורף 2015/16:
Silver Glory – תהילת הכסף:
“טרנד ה- Silver Glory”” מתמקד בקלאסיקות הנצחיות שהצרכניות אוהבות, באלגנטיוּת ובפרטים שלהן” מסביר סטיב הוגן, הארט-דיירקטור של קולקציית Essential Looks. בהרבה סטייל ונשיות, חליפות המכנסיים המצוחצחות חוזרות בצבע שחור אופנתי וכפריט אופנה בסיסי; השמלה השחורה הקטנה אף היא לא נשכחה – היא התגלמותה של המשיכה הנצחית. קלאסיות ונצחיות: אלה הן הסגולות המאפיינות את הטרנד החדש וניתן למצוא אותן בכל סלוני עיצוב השיער של “שוורצקופף פרופשיונל”. טרנד ה- Silver Glory חוגג את השיער האפור והבוגר ושם דגש על צבע השיער הטבעי שלנו. עם ליטוש של הקווים הכסופים, בשילוב תספורות קלאסיות כגון הקארה האלגנטי (קארה “בוב”) או עיצוב גבוה של השיער. השיער האפור לא חייב לציית יותר לכללים – הוא יכול לתפוס כל צורה וניואנס.
Layered Chic – שיק בשכבה –
הגיע הזמן לשכבות ומפלסים! העונה הקרובה מחזירה את הסריגים העבים והלוקים המדורגים לאופנה. אין גבולות לשילובים; עליוניות ארוכות נלבשות מעל שמלות ואפודות יושבות מתחת לגלימות – הכול מתקבל בברכה. “Layered Chic היא הצהרה אופנתית אמיצה אך פשוטה” אומר הוגן. הפרשנות של “שוורצקופף פרופשיונל” יכולה אף היא להתמקד בשכבות ומבנים חופשיים. בין אם התספורת שלך קצרה ומדליקה או אם יש לך רעמה ארוכה ומפוארת, מובטח לך סגנון ייחודי ומלא הבעה. בו-זמנית, צבעיIGORA ROYAL” “ABSOLUTES מציעים כיסוי אפור מקסימלי וגוונים חמים לקבלת הצבע המושלם. באמצעות טכניקות כמו שילוב של גוונים בהירים יותר בקדמת השיער, תוכלי ליצור מסגרת טבעית מסביב לפנים.
age700b
Heritage Blend – מורשת משולבת – 
טרנד ה- Heritage Blend מחייה את התדפיסים ואת דגמי המשבצות ומאחד את הסגנון הקלאסי יחד עם הצהרות מהפכניות. מהו קוד הלבוש עבור גילך? טבעיות, ביטחון עצמי וייחודיות. “מדובר בסגנון עם הצהרה, ללא העמדת פנים” מאשר הוגן. לצד סגנונות מגניבים ומודרניים, צורות מובנות, צבע השיער הנכון יבטיח לך גם את המראה הטבעי הנחשק. מכיוון שהשיער מאבד את הברק והעוצמה שלו ככל שאנו מתבגרים, אנו נוטים לחפש צבעים חדשים שייראו טבעיים ככל שניתן. זה מה שצבעי IGORA ROYAL ABSOLUTES AGE BLEND עושים- מחזירים לשיער בוגר את הברק הטבעי שלו. עשרה גוונים חדשים ישתלבו עם צבע השיער הטבעי של הלקוחה ויעניקו לו ברק מהמם. מראה טבעי זה מתאים במיוחד לנשים עם עור בוגר יותר, אשר נוטה להתבהר עם השנים. ביטחון עצמי, ייחודיות ומודעות לאופנה – זאת הגישה החדשה לחיים של נשים בוגרות.
age700c

עמוד זה נצפה: 2,064 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן