חיפוש באינדקס עסקים

המלאכית של MOROCCANOIL

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 מאי 2017

Print Friendly, PDF & Email

המלאכית של MOROCCANOIL

חברת MOROCCANOIL® החתימה את שרה סאמפיו לשגרירת היופי החדשה של המותג

סאמפיו תככב בקמפיין פרסומי חדש של המותג המוביל בתעשיית מוצרי הטיפוח, המועשרים בשמנים

החברה הבינלאומית והמובילה בתחום מוצרי הטיפוח המועשרים בשמן, מכריזה על שיתוף פעולה עם דוגמנית העל הפורטוגזית שרה סאמפיו כשגרירת היופי החדשה של המותג.
דוגמנית העל מגלמת את היופי, הסטייל והביטחון ,המהווים השראה ל-Moroccanoil – המותג המציע מוצרים איכותיים לשיער ולגוף, המבוססים על פורמולות נוחות לשימוש ובעלות ביצועים.

סאמפיו, שהתגלתה בגיל 15 במהלך תחרות דוגמנות בפורטוגל ומהר מאוד הוכרזה כ“פלא השמיני של העולם”, מתגאה ב-5.2 מיליון עוקבים שיש לה באינסטגרם ומוכרת ברחבי העולם גם בזכות התואר “המלאכית של ויקטוריה סיקרט” והדוגמנית הפורטוגזית הראשונה אי פעם, שהופיעה בגיליון בגדי הים היוקרתי “ספורטס אילוסטרייטד”.
כיום בגיל 25, היא מתגוררת בניו יורק ומככבת במגזינים נחשבים במיוחד כמו Vogue, Elle ועל המסלולים של מעצבים מובילים וידועים בשבוע האופנה כמו: באלאמיין, דולצ’ה וגבאנה, ורסאצ’ה, מיסוני ומארק ג’ייקובס. בין התצוגות לימי הצילום היא מתנדבת פעילה ב“הצילו את הילדים” – ארגון בינלאומי, לא-ממשלתי המקדם את זכויות הילד, מקל ומסייע לילדי תמיכה במדינות מתפתחות.

“לא רק שמוצרי Moroccanoil גורמים לי להראות מדהים, הם גם גורמים לי להרגיש מדהים. זו הרגשה נפלאה לדעת שאני משתמשת במוצרים לשיער ולגוף המכילים את המרכיבים האיכותיים ביותר ומועשרים בשמנים”.
אומרת שרה “כמעריצה גדולה של המותג, מזה שנים, הרגשתי מלאת כבוד כשבחרו בי כשגרירת היופי החדשה של המותג.
חלק מהמוצרים המועדפים על שרה הם: שימר גוף, מקדם הגנה 30 SPF ושמן טיפולי, מוצר הליבה של המותג, אשר יצר את הבאזז העולמי סביב שמן הארגן”.

קמפיין הפרסום החדש של Moroccanoil לוכד את יופיה של שרה מכל זוית, על רקע מראות המציגים את פאר הים התיכון.
על עיצוב השיער המדהים שלה במהלך הצילומים אחראי מעצב שיער הידוענים רנאטו קאמפורה.
מודעות הפרינט של Moroccanoil יופיעו במגזינים כמו: Elle, Harper’s, Bazaar, InStyle, , Glamour.

“אנו נרגשים מאוד לצרף אלינו את שרה למסע מרגש זה ,ככל שאנו ממשיכים לצמוח ולגדול עם המותג שלנו”, אומרת מייסדת החברה הגברת כרמן טל, “ההשפעה הגלובאלית שלה ויופיה הכובש הופכים אותה לשותפה הטובה ביותר עבורנו, עבור קהל הלקוחות שלנו ועבור קהלים חדשים שיאמצו את החוויה היוקרתית מכף רגל ועד ראש אשר מציע המותג”.

שרה סאמפיו ל-MOROCCANOIL צילום נורמן ג'ן רוי Norman Jean Roy


עמוד זה נצפה: 1,549 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן