חיפוש באינדקס עסקים

הדמיית זקיקי שיער מיקרופיגמנטציה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 דצמבר 2015

Print Friendly, PDF & Email

הדמיית זקיקי שיער מיקרופיגמנטציה

הדמיית זקיקי שיער מיקרופיגמנטציההעולם משתנה לנגד עינינו. גברים מתקרחים יכולים כיום ליהנות מטיפול שנראה הדמיית זקיקי שיער או מיקרופיגמנטציה המכסה את האזור המתקרח בהדמיה של שיער קצוץ מאוד.

ההתחלה היתה איפור קבוע. המטרה היתה להעניק לנשים אפשרות להיראות מטופחת בכל שעות היממה ובכל מצב. לשמור על איפור עיניים או שפתיים גם ברגע הקימה בבוקר וגם לאחר חשיפה למים.
השלב המתבקש הבא היה הדמיית זקיקי שיער.

הקרחת הגברית מכוסה באמצעות טכניקות מתקדמות של איפור קבוע בהדמיה של זקיקי שיער אשר גם מקרוב לא ניתן להבחין שזהו איפור קובע ואל זקיקי שיער טבעיים המצמיחים שיער.

מי שחשב שניתן להפריד בין תעשיית השיער לבין טיפול וטיפוח העור צריך להרחיב את המחשבה ולהיווכח כי הקשר בין שני התחומים בלתי נמנע.

קוסמטיקאיות מובילות בארץ אינן מגדירות את אזור העבודה שלהן כעור הפנים והצוואר בלבד אלא כוללות את עור הגוף והקרקפת בתחום הטיפולים שלהן. כך למשל, קרנית מלמד מהמרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים בתל אביב, מציעה טיפולי מיקרופיגמנטציה לגברים מתקרחים.

מיטל שמשי – קוסמטיקאית פרא רפואית המתמחה אף היא בתחום הדמיית השיער, מוסרת: “מדובר בטכניקה חדשה ומתקדמת של החדרת פיגמנט ע”י מחט דקה לעור הקרקפת. הטיפול מדמה זקיק שיערה ומשתלב באופן מושלם לזקיקי השיער הטבעיים הקיימים בקרקפת. הצד האמנותי שבטכניקה הוא ליצור בדיוק את אותו אפקט ספציפי של אותו שיער. לשם כך יש לבחון כמה כללים חשובים לפני הטיפול: מהו סוג השיער? מהו עובי השיער? והכי חשוב מהו פיגמנט השיער הטבעי של המטופל?

התחשבות בכל הפרמטרים תיצור עבודה עדינה, טבעית ואינה מורגשת. יש לציין כי הפיגמנטים הם צבעים מינראליים מחומרים טבעיים אשר דוהים במהלך השנים ומכיוון שקיימת תחלופת תאים גם בעור הקרקפת, יש לחדש ולרענן את האיפור בקרקפת כל שלוש שנים. הטיפול מבוצע בפעם אחת, ללא כאבים ולאחר הטיפול ניתן לחזור לשגרה.

בטכניקה של איפור קובע מצוירים על אזור הקרחת זקיקי שיער הנראים בדיוק כאילו הראש גולח וזקיקי השיער עומדים להצמיח שיער חדש. המראה טבעי מאוד ומכסה את הקרחת באפקטיביות מרשימה.

למחפשים טיפולי מיקרופיגמנטציה באזור חיפה מציעה רימה מדניאל סנטר בחיפה טכניקה חדשנית לביצוע הדמיית זקיקי שיער באמצעות רולר המטפל בשטחים רחבים בבת אחת ומאפשר כיסוי אחיד לראש המתקרח.
הבשורה שלנו למתקרחים היא – יש אופציה מדהימה המעניקה לך כיסוי לאזור המקריח שנראה טבעי , עמיד ומרשים… לך על זה.


עמוד זה נצפה: 1,949 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן