חיפוש באינדקס עסקים

הדוברות של לוריאל פריז בפסטיבל קאן 2014

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 ינואר 2016

Print Friendly, PDF & Email

הדוברות של לוריאל פריז בפסטיבל קאן 2014

ב-14 למאי 2014 המסך עולה: פתיחת Cannes Festival פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחסות המותג הבינלאומי L’OREAL PARIS

לוריאל פריז, נותנת החסות והמאפרת הרשמית מזה 17 שנים ברציפות מציגה השנה בפסטיבל קאן 2014, יצירתיות חדשה ומעוררת השראה.

הדוברות של לוריאל פריז בפסטיבל קאן 2014מיטב השגרירות של המותג לוריאל פריז, המגיעות לפסטיבל קאן מכל רחבי העולם, כבר אישרו הגעתן לאירוע ויאירו בנוכחותן את השטיח האדום, ביניהן:בלייק לייבלי, זואי סלדנה, ג’ין פונדה, ג’ולייאן מור, ליה קבדה, פרידה פינטו, אווה לנוגריה, לארה סטון ועוד.

צוות מאפרי העל הבינלאומיים של לוריאל פריז ינצחו על מלאכת האיפור, החל מה-14 במאי ועד ה- 20 במאי 2014. אמני האיפור ייצרו מראות איפור ייחודים ומפתיעים לדוברות המותג מעוררות ההשראה, הזוהרות והכריזמטיות שיצעדו על השטיח האדום.

לאורך כל ימי הפסטיבל כולו, ישחקו אמני האיפור של לוריאל פריז עם הזהב האייקוני שהוא המוטיב המרכזי, כדי ליצור את מראות האיפור עבור כוכבות הפסטיבל ועבור הדוברות. כרים רחמן Karim Rahman, אמן האיפור המומחה של לוריאל פריז, שאב את ההשראה מעולם הקולנוע כדי להגות את המראות המשלבים השתקפות של אור עם צבעים חזקים עבור יצירות איפור מרהיבות אשר תארנה את השטיח האדום בכל אחד מערבי הפסטיבל.

לוריאל פריז תאפשר גישה במהלך כל תקופת הפסטיבל ל-Make-Up Designer Bar {דוכן של מעצבי איפור}, כדי להעניק את המומחיות שלהם גם לאחרים. הדוכן ימוקם במרכז מלון “מרטינז”. מרחב המוקדש להצגת היופי האולטימטיבית בו ניתן לנסות מראות איפור שונים.

לוריאל פריז תקדם בברכה בפעם הראשונה בקאן 3 הדוברות חדשות: בלייק לייבלי, סמל לקסם ולזוהר ההוליוודי ואייקון יופי עבור דור שלם, זואי סלדנה, השחקנית הבינלאומית עטורת השבחים שהתגלתה בתפקידה בסרט “אווטאר” ולארה סטון, דוגמנית מובילה אשר הגדירה מחדש את הקודים של יופי בתעשיית האופנה עם המראה החושני שלה ואישיותה הלא-קונבנציונאלית.

ב-22 במאי, תייצגנה ג’יין פונדה, לארה סטון, ברברה פלווין וביאנקה בלטי את לוריאל פריז בנשף של ארגון Amfar (במלון עדן רוק Eden Roc), שתכלול ארוחת ערב לגיוס תרומות למאבק באיידס. המותג יאפר את הדוגמניות, שתכבדנה בנוכחותן ותשתתפנה בתצוגת האופנה, כנותן החסות הרשמי לאיפור המקצועי באירוע.

הדוברות של לוריאל פריז בפסטיבל קאן 2014


עמוד זה נצפה: 1,988 פעמים

עשיתם עבודה יפה, הפקת שיער? אתם מוזמנים לשלוח אלינו תמונות.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן