חיפוש באינדקס עסקים

בעיות שיער המטרידות את הנשים בישראל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 אוגוסט 2016

Print Friendly, PDF & Email

בעיות שיער המטרידות את הנשים בישראל

מה הכי מטריד את הנשים הישראליות: קצוות מפוצלים
כך עולה ממחקר שערך מותג טיפוח השיער הבינלאומי לוריאל פריז, בקרב 410 נשים בישראל
לשאלה “איזה בעיה מטרידות אותך בשיער שלך ?” 67% מהמשיבות ענו שמדובר בקצוות מפוצלים; 45% דיווחו שמדובר בשיער יבש

מותג טיפוח השיער הבינלאומי לוריאל פריז ערך מחקר בקרב 410 נשים בישראל המהוות דגם מייצג של אוכלוסיית הנשים, על מנת לעמוד מקרוב על בעיות שיער מרכזיות המטרידות את הנשים.

הסקר נערך באמצעות מכון פאנלס, בקרב נשים בגילאי 30-50, המהוות נגזרת של מדגם מייצג של אוכלוסיית הנשים בישראל.

המחקר המקיף נערך במסגרת השקת סדרת הטיפוח לשיער אלביב טוטאל ריפייר המותאמת לשיער ארוך ופגום ובעל קצוות מפוצלים המטפל ומעניק הגנה ומפחית קצוות מפוצלים. הפורמולה חודרת עד 10 שכבות לתוך סיב השערה ומסייע במילוי הסדקים מהאורכים עד לקצוות, ומחזקת את סיב השערה.

לוריאל פריז צלם לוריאל חול

מהמחקר עולה כי:

– כ- 67% מהנשים ציינו כי יש להן קצוות מפוצלים. אחוז זה גבוה יותר בקרב נשים בגילאי 30-40 בהשוואה לנשים בגילאי 41-50 (71% לעומת 61%).
– הבעיה נוספת המטרידה את הנשים היא שיער יבש, אשר צוינה ע”י 45% מהנשים.
– כ- 88% מהנשים ציינו כי הן מטפלות בקצוות המפוצלים שלהן. הטיפול הנפוץ ביותר הוא תספורת, כפי שדיווחו 79% מהנשים. בנוסף 39% ציינו כי הן קונות מוצרים המיועדים לטיפול בבעיה זו.
– נמצא כי נשים בגילאי 30-40 נוהגות להסתפר יותר בהשוואה לנשים בגילאי 41-50, ולחלופין הוצג כי נשים בגילאי 41-50 מטפלות בשיער פגום באמצעות מוצרים.
– רוב הנשים שהשתתפו במחקר (82%) ציינו כי השיער שלהן מגדיר את המראה שלהן במידה רבה, כאשר 47% ציינו זאת במידה רבה מאוד.

קצוות מפוצלים: מה זה?

קצוות מפוצלים נגרמים בעיקר עקב פגיעה בשכבה הקרנית של השערה, שעוטפת אותה ומגינה עליה. בין הגורמים לפגיעה: הברשות תכופות של השיער, יובש הנגרם מחשיפה לשמש, מזג אויר יבש ואפילו שימוש רב במייבשי שיער. קצוות מפוצלים נפוצים במיוחד בתקופת הקיץ, בה אנו אוספים תכופות את השיער, שחוקים את השכבה הקרנית ומונעים משומן חיוני בקרקפת להגיע לקצוות השיער.

lkebede ליאה קבדה לוריאל פריז צלם לוריאל חול
איך נגן על השיער שלנו ונמנע ככל שאפשר את התופעות המוזכרות מעלה? להלן מספר טיפים שכדאי לאמץ:
1. על מנת להגן על השיער מפני נזקי הקיץ, חשוב מאוד להקפיד להשתמש במוצרים יעודים שימנעו נזקים מידיים לסיב השערה. לדוגמה שמפו ומסכה מסדרת אלביב טוטאל ריפייר קצוות מפוצלים, אשר ישקמו ויחזקו את סיבי השערה עד לקצוות, וכן יפחיתו את מראה הקצוות המפוצלים.

2. השתדלו להימנע מאיסוף חזק או קשה מדי של השיער, על מנת למנוע שחיקה ושבירה. נסו לאסוף את השיער בעדינות בצורה שתאפשר לו לנשום.

3. מומלץ לצמצם שימוש תכוף בפן, מחליק שיער, או פעולות חימום אגרסיביות אחרות. אשר בקיץ גורמות לשיער להתייבש ואף להתפצל. אם ייבוש השיער הכרחי עבורך, נסי להשתמש במכשירים המייבשים לפרקי זמן קצרים יותר.

4. בקיץ, מומלץ לשמור גם על השיער ועל עור הקרקפת- יש להשתמש בכובע או מטפחת – להגנה בסטייל!

5. מים מים ומים- כמו בשמירה על עור הפנים, שתייה מרובה של מים חיונית גם לשמירה על השיער. מראה השיער משתפר והשורשים צומחים רכים וטבעיים.

6. לאחר חפיפה ניתן להשתמש בסרום/ שמן הזנה על מנת לשמר את הלחות והברק, שתורמים לחיזוק השיער ולמראהו הבריא. לדוגמה: שמן אלביב מסדרת שישה שמנים מופלאים.

לוריאל פריז משיק סדרת אלביב ריפייר לשיער יבש ופגום צילום מוטי פישביין


עמוד זה נצפה: 1,922 פעמים

לרכישת מוצר זה, השאר פרטים!

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן