חיפוש באינדקס עסקים

כוכבות הוליווד על השטיח האדום בפסטיבל קאן…

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 מאי 2016

Print Friendly, PDF & Email

כוכבות הוליווד על השטיח האדום בפסטיבל קאן…

הכוכבות ההוליוודיות ושגרירות היופי של המותג הבינלאומי לוריאל פריז בדרך אל השטיח האדום בפסטיבל קאן…

הפתיחה הגדולה שלCannes Festival ה- 69
פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחסות המותג הבינלאומי L’OREAL PARIS

הפסטיבל נערך מה- 11 – 18 במאי 2016
L’OREAL PARIS – השותף והמאפר הרשמי של הכוכבות הגדולות בעולם, בפסטיבל קאן מזה 19 שנים:
מציגה השנה בסימן חדשנות דיגיטאלית ואת השפעת המעורבות החברתית
לוריאל פריז פסטיבל קאן כריסטינה בזאן צילום לוריאל פריז חול (2) (Custom)הדוברות הבינלאומיות של המותג תחשופנה את החוויות האישיות שלהן מפסטיבל קאן, ביניהן: סוזן סרנדון, אירנה שיק, ג’וליאן מור, אווה לנגוריה, נעמי וואטס, בלייק לייבלי, לומה גרוטה, קרלי קלוס, ליה קבדה, איזבלה פונטאנה ועוד רבות אחרות.

לוריאל פריז בלייק ליבלי פסטיבל קאן צילום לוריאל פריז חול (1)

מאפרי העל הבינלאומיים מבית לוריאל פריז, יוצרים השנה מראות איפור ייחודיים, לכוכבות השטיח האדום בפסטיבל קאן – מראה ה- כחול הצבע הלוהט בעונה הזו של אירועי השטיח האדום ומומחי היופי של לוריאל פריז שאבו השראה מסיפור האהבה ב”אלף לילה ולילה” ומהשפע וההדר שאפיינו את האימפריה הזו.

לדברי סיריל שאפוי נשיא לוריאל פריז העולמי: “השנה לוריאל פריז ממחישה את היותה בחזית החדשנות הדיגיטלית והמעורבותה במדיה החברתית – על מנת לסייע לקהילה שלנו לחיות את ההתרגשות של מאחורי הקלעים בפסטיבל עם הדוברות שלנו, ולהשתתף ולחוות את כל הפעילות בזמן אמת. כל שנה על השטיח האדום בקאן, סיפור חדש של יופי נולד מחדש ע”י נשים מכל פינות תבל.”

לוריאל פריז, נותנת החסות והמאפרת הרשמית מזה 19 שנים ברציפות בפסטיבל קאן 2016, מציגה השנה בסימן חדשנות דיגיטאלית ואת השפעת המעורבות החברתית. ולוקחת את זה צעד אחד קדימה ויוצרת – ההשתקעות immersion האמיתית היחידה בתוך פסטיבל הסרטים בקאן 2016. ומזמינה את העולם לחיות ולהנות בחוויה מושלמת של 360 מעלות. חוויה יצירתית חדשה ומעוררת השראה.

לוריאל פריז אשוריה ריי פסטיבל קאן צילום לוריאל פריז חול

19 שנים כנותנת החסות הרשמית משנת 1997, נוכחות של יותר מ-30 דוברים כוכבי הוליווד, יצירתם של 700 מראות איפור , 10 ליטרים של לק לציפורניים, למעלה מ-40 מעצבי איפור רשמיים ו- 400 בקבוקים של ספריי אלנט לשיער.
לדברי קרים רחמן אומן האיפור בלוריאל פריז: “אין כללים על השטיח האדום”. “בקאן, ההשראה מגיעה מאייקוניות הקולנוע הגדולות ביותר ומהצבעים של הקולקציה החדשה – משחק בין טרנדים והשפעות קולנועיות כשהספונטאניות תופסת חלק נכבד – יצירת מראה איפור חדש באותו הרגע. השנה צבע הכחול הוא הצבע הלוהט בעונה הזו של אירועי השטיח האדום השואב השראה מסיפור האהבה ב”אלף לילה ולילה” ומהשפע וההדר שאפיינו את האימפריה הזו”.

לוריאל פריז מעניקים את התכנים האינטקרטיביים ביותר בשידור חי בפסטיבל. ולראשונה, כל אחד/ת יהיו מוזמנים לקאן עם הגישה המלאה שלוריאל פריז נותנת לסיפורים חיים ובשידור חי עם התכנים הבלעדיים ביותר והעדכניים ביותר אשר יועברו באמצעות מדיה חברתית חדשה שתוצג באינסטגרם, פייסבוק וסנאפצ’ט במשך כל ימי הפסטיבל.
לראשונה בקאן, דוגמנית העל והדוברת אירינה שייק תיקח אחריות על חשבון הסנאפצ’ט של לוריאל פריז על מנת לאפשר לעוקבים הזדמנות לחיות יחד עימה את הגישה המלאה שלה לחוויה בקאן דרך התמונות שהיא תצלם.

לוריאל פריז בלייק ליבלי פסטיבל קאן צילום לוריאל פריז חול

החל משיעורי איפור בכיתות אמן שיינתנו ע”י אמני האיפור המובילים בשידור חי, שאלות ותשובות בסנאפצ’ט, ועד סרטוני וידאו פנורמיים של 360 מעלות על השטיח האדום ורגעים כנים בזמן אמת. מרגעי הלחץ מאחורי הקלעים עם המומחים שלנו ליופי – המעריצות תוכלנה לחוות פעילות חברתית יחידה במינה שתאפשר להן “לראות את מה שאנחנו רואים” ולחיות את הפסטיבל בקאן כאילו הן שם בעצמן.

וכדי להתקדם צעד נוסף וליצור ממד אותנטי אמיתי לפסטיבל השנה, לוריאל פריז מביאה את העוקבות היישר לתוך לב ההתרחשות באמצעות יצירה משותפת של תכנים עם הדוברים שלה. באמצעות סקירה יומיומית במדיה החברתית שתשודר בערוצים של המותג וההזדמנות לעזור בשידור חי בכיתות האמן שיועברו ע”י מומחי היופי שלנו ואורחים מיוחדים בכללם Miss Fame, רובין בלאק ו-וגאס ניי, הלוריאליסטיות בכל העולם תוכלנה לשתף ברגעי היומיום שלהן בפסטיבל בדיוק כפי שהן חוות אותם, ללא עריכה וללא שינוי.

לוריאל פריז והדוברים שלה יקפצו מהעולם החברתי לעולם האמיתי, ויצאו לראשונה מגבולות הפסטיבל וייסעו ברחובות העיר קאן בתוך “מכונת המתנות” Gifting Machine שנוצרה במיוחד עבור הפסטיבל, ושתהיה עמוסה במוצרים האהובים של לוריאל פריז. הדוברים ישתלטו על העיר וייפגשו, ישוחחו, יצטלמו, ישתפו באהבתם למוצרים ויחלקו את המוצרים באהבה לבאי הפסטיבל ולתושבי העיר כאחד. מפגשים עם אייקוניות הקולנוע והזוהר של הפסטיבל אינם שמורים אך ורק למחזיקי הכרטיסים, ב-2016 לוריאל פריז מביאה את ההתרגשות בקאן היישר למעריצות ועוזרת להן לגלות את היצע היופי האיקוני של המותג.

הדוברים הבינלאומיים של לוריאל פריז יהיו הציר העיקרי בהשגת הגישה המלאה לחוויה בקאן. ב-2016 המותג מקבל בברכה את הדוברים החדשים שלו שמצטרפים לצוות הזוהר “לוריאליסטה” של נשים וגברים המגלמים את חזון היופי של לוריאל פריז ואת המנטרה “כי מגיע לך” (“כי את שווה את זה”). הפנים החדשים על השטיח האדום הם: השחקנית זוכת פרס האוסקר והפעילה החברתית, סוזן סרנדון והדוגמנית הבינלאומית, ילידת רוסיה, אירינה שייק.

לוריאל פריז אשוריה ריי פסטיבל קאן צילום לוריאל פריז חול

שני אירועים מרכזיים בציר הזמן של פסטיבל קאן : האחד – השגרירות דוטזן קרוס, אשר צעדה על השטיח האדום , במשך 10 שנים, ואישווריה ראי במשך 15 שנים עם לוריאל פריז בכל מראה של יופי קולנועי וכיכבו בתצוגות אופנה ובצילומי אופנה יוקרתיים. הפעם תחגוג לוריאל פריז עם שתי השגרירות שלה את שני ציוני הדרך האלה בסטייל.

והשני – זו השנה ה-5 ברציפות שלוריאל פריז תומכת בערב הגאלה של ארגון amfAR ותיצור את מראות האיפור לתצוגת האופנה. ב-19 במאי יתקיים במלון “הוטל דו קאפ” Hôtel du Cap ערב הגאלה של ארגון amfAR, שנועד לגייס תרומות עבור תוכניות מחקר מצילות חיים המסייעות במאבק באיידס. לוריאל פריז תשתף באירוע האקסקלוסיבי הזה ברשתות החברתיות באמצעות גישה מלאה אל מאחורי הקלעים ותחגוג בסטייל עם רגעים מיוחדים מתצוגת האופנה בכיכובם של דוגמניות העל והשגרירים האגדיים של המותג: נטשה פולי, אירנה שייק, דוטזן קרוס, סו-ג’ו פארק, ברברה פלאווין, לארה סטון, קרלי קלוס, הלן מירן, ליה קבדה, לאקי בלו סמית’, ביאנקה בלטי, לומה גרוטה, לואיס המילטון ואיזבלי פונטאנה

 


עמוד זה נצפה: 2,153 פעמים

בואו לעדכן ולהתעדכן בכל מה שחדש בעולם האיפור.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן